Not,
Deze week is voor mijn school de laatste les week. Allen mijn mentrix'haar contract op school is niet verlengd en is eigenlijk gewoon ontslagen. Hier komt het leuke gedeelte: Ze is de mentrix van mijn klas en geeft al een maand geen les meer, terwijl ze wel gewoon op school is. Ook komt ze niet bij mentoruur en vorming -ook een soort mentor uur. vrij nutteloos- . Wij missen dus gewoon belangrijke brieven. Iedereen van de school had al een boekje gekregen van school waar allemaal datums in staan voor boeken inleveren, sportdag en jaarafsluiting + de tijden die daarbij horen. Ook een brief waarop staat welke boeken we moeten inleveren, ook niet gekregen. Nou heb ik met mijn vriendin geregeld dat alles goed komt. Allemaal leuk en aardig, maar we hebben de tijden van het sportdag nog niet ! Ik kan moeilijk naar mijn gymleraar gaan, want daar heb ik geen les van en zit nu allen maar op het veld ._______. Dan zouden we het nog aan onze mentrix kunnen vragen, maar die hebben we ook al een maand niet gehad. Heeft mijn school lekker pech, want ik blijf gewoon in mijn bed(cat). Wat is mijn school de laatste week weer lekker bezig. Eerst problemen met roosters en nu dit weer -.-'
Wie heeft er ook zo'n leuke mentor/mentrix?
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor