• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:59 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb alleen maar een probleem met jou als je 'wollah' en van die rare opmerkingen gebruikt tegen de Islam. Gewoon niet doen, daar kan ik niet tegen.
    En nope, ik heb betere dingen te doen dan achter mensen de rug praten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik heb alleen maar een probleem met jou als je 'wollah' en van die rare opmerkingen gebruikt tegen de Islam. Gewoon niet doen, daar kan ik niet tegen.
    En nope, ik heb betere dingen te doen dan achter mensen de rug praten.


    Fijn dat je dat zegt, zal er op letten, vind het niet leuk om mensen te beledigen (en dat moet je me gewoon zeggen in PB als je onverhoopt toch nog iets ziet wat je echt niet leuk vindt).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RAND0MN3RD schreef:
    (...)

    Fijn dat je dat zegt, zal er op letten, vind het niet leuk om mensen te beledigen (en dat moet je me gewoon zeggen in PB als je onverhoopt toch nog iets ziet wat je echt niet leuk vindt).


    Ik had er op gereageerd in de vorige topic.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mensen geloven niet dat hij dood is omdat ze geloven dat hij nooit bestaan heeft Rebecca. Ze denken dat dit een makkelijke manier is voor jou om hem te lozen zodat je geen dingen meer met smoesjes af hoeft te zeggen omdat hij niet meekan omdat hij niet echt is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mensen geloven niet dat hij dood is omdat ze geloven dat hij nooit bestaan heeft Rebecca. Ze denken dat dit een makkelijke manier is voor jou om hem te lozen zodat je geen dingen meer met smoesjes af hoeft te zeggen omdat hij niet meekan omdat hij niet echt is.

    Hoe de fuck willen zij dan verklaren dat ik (en meerderen) hem op msn hadden? Daarbij had hij ook nog eens een foto van zichzelf en niet een random plaatje.


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Hoe de fuck willen zij dan verklaren dat ik (en meerderen) hem op msn hadden? Daarbij had hij ook nog eens een foto van zichzelf en niet een random plaatje.


    Iedereen kan een random msn aanmaken en een foto erop zetten. Ik bedoel niet dat het zo is, maar dat veel mensen dat achter haar rug om zeggen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mensen geloven niet dat hij dood is omdat ze geloven dat hij nooit bestaan heeft Rebecca. Ze denken dat dit een makkelijke manier is voor jou om hem te lozen zodat je geen dingen meer met smoesjes af hoeft te zeggen omdat hij niet meekan omdat hij niet echt is.

    Ik sluit mij hier ook mee aan. En zo zijn er nog meer dingen die ik raar of vervelend. Bijvoorbeeld dat je opeens niet naar meetingen of evenementen gaat. Natuurlijk snap ik dat er iets tussen kan komen, maar telkens weer? Verder is jou gedrag soms heel erg vervelend. Je zegt dan dingen die helemaal niks met het topic te maken heeft of je leest niet eens wat er in de begin post en reageerd gewoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Iedereen kan een random msn aanmaken en een foto erop zetten. Ik bedoel niet dat het zo is, maar dat veel mensen dat achter haar rug om zeggen.

    Weet ik, maar de foto veranderde vaak genoeg en het steeds dezelfde persoon.
    En ik zeg niet dat jij het daarmee eens zou moeten zijn/bent, maar ik geef alleen een feit.


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Weet ik, maar de foto veranderde vaak genoeg en het steeds dezelfde persoon.
    En ik zeg niet dat jij het daarmee eens zou moeten zijn/bent, maar ik geef alleen een feit.

    Daarvoor ga je naar een random public facebook pagina, download je de fotos en die gebruik je dan. Heel makkelijk dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb niets gehoord over die roddels en ik ga niet van roddels uit, ik vraag het aan die persoon wel. Ik vind het naar voor je dat je vriend is overleden en dat er mensen zijn die daar hartstikke lullig over doen. Ik vind het knap dat je het zo aanpakt, en ik hoop voor je dat degene die over je roddelde, er nu klaar mee zijn. Don't let your hair hang down and kick some ass. ;]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ow, wat jij daarnet op Nancy's profiel heb gezet over mij telt dan niet mee hè :') "Dat mens" kan ook lezen en denken.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 12:21 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."