• De grootste wijziging is wel dat Slam!TV nergens meer analoog te zien is. De muziekzender verhuist van het analoge basispakket naar digitale ontvangst. Slam!TV wordt een pure betaalzender want komt zelfs niet in het digitaal basispakket maar alleen nog voor abonnees met royaalpakket beschikbaar.

    Persoonlijk vind ik dit vreselijk, want ik had altijd Slam!TV aanstaan. ;<


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Ik ken het niet, is het Belgisch?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ken het niet, is het Belgisch?

    ik ken het ook niet, en ben Belg x

    Assassin schreef:
    Ik ken het niet, is het Belgisch?

    Nee het is Nederlands. Misschien is het al niet inbegrepen in veel basispakketten.
    Dan had ik eerlijk gezegd nog geluk.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Elanysa schreef:
    (...)
    Nee het is Nederlands. Misschien is het al niet inbegrepen in veel basispakketten.
    Dan had ik eerlijk gezegd nog geluk.


    Neuh, wij hebben geen basispakket maar heel veel extra's maar ik heb het nog noooit gezien eerlijk gezegd.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij ken ik het wel maar alleen van als ik langs zap en bij mij zit ie ergens op zender 26 of nog verder.


    Physics is awesome

    Moh, als niemand het kent, zal het toch wel niet zo erg zijn?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ken het!

    Maar wij hebben sowieso uitbreidingspakketen (:

    O, en ik ben Nederlander ^^ en ik vind het een geweldige muziekkenner ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Neelie schreef:
    Moh, als niemand het kent, zal het toch wel niet zo erg zijn?

    Idd, ik had eigenlijk niet verwacht dat zo veel mensen het niet kennen.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Elanysa schreef:
    (...)
    Idd, nou ja ik had eigenlijk niet verwacht dat zo veel mensen het niet kennen.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Wij hebben het ook niet, nooit gehad ook, en we hebben anders wel aardig wat zenders.
    Maar het is wel vervelend voor jou dan :x


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mwah, zoveel vind ik er niet aan. Meestal staat MTV Brand New of MTV Music op. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb de TV eigenlijk nooit aanstaan, dus voor mij maakt het niet veel uit. :Y)
    Vond het alleen wel jammer toen Fox Kids jaren geleden verdween en daarvoor Cartoon Network. ):


    Til hug og blod.

    Who needs Slam!TV when there's MTV Rock? (cat)


    You are beautiful, you are love.

    ... Ik luisterde er naar, maar de laatste niet meer :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis