• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:10 ]

    Nouja, dat. Ik denk dat het gewoon het beste is om te beschrijven hoe kut jij je voelde toen dat gebeurde, en dat je zo in de stress zat dat je dagen en nachtenlang hebt lopen piekeren. En verder natuurlijk dat het volgend jaar sowieso anders zaal gaan. Succes anyway!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hart schreef:
    Nouja, dat. Ik denk dat het gewoon het beste is om te beschrijven hoe kut jij je voelde toen dat gebeurde, en dat je zo in de stress zat dat je dagen en nachtenlang hebt lopen piekeren. En verder natuurlijk dat het volgend jaar sowieso anders zaal gaan. Succes anyway!


    Maar het gaat over het héle jaar..

    Echt balen dat je niet over bent! Ik dacht dat komt vast nog wel goed!:O

    Hoe lang heb je alleen gezeten dan? Wat is vooral de reden dat je cijfers achteruit gingen? *misschien dat een optie? En hoe ben je je jaar begonnen? Misschien wel met hele goede cijfers! (Weet ik veel, ik kan zo niet echt inschatten wat je erin moet zetten xD)
    Ik denk dat je er sowieso in moet zetten dat het volgend jaar wel goed komt. Dat je beter je best gaat doen ofzo xD En dat je het echt wel red, maar dat je dit jaar gewoon een dipje heb gehad?


    It's never gonna happen, Guys.

    Daar zou ik in ieder geval over schrijven. Vertel dat je het in die tijd erg zwaar hebt gehad en dat je daardoor je schoolwerk misschien een beetje verwaarloosd hebt omdat je heel veel andere dingen aan je hoofd had(als dat waar is natuurlijk, ik zeg ook maar wat). Verder zou ik schrijven waarom jij denkt dat je wél over moet gaan. Schrijf dat je zeker weet dat je het aan zal kunnen volgend jaar en leg ook uit waarom. Zeggen dat je heel erg je best zal gaan doen volgend jaar helpt vaak ook, maar probeer dat dan ook echt waar te maken. En verder weet ik het ook even niet zo goed, ik weet natuurlijk niet precies wat je verder allemaal mee hebt gemaakt dit jaar, maar oké. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :3 x


    The universal language of art.

    Ik zou schrijven wat er is gebeurd, niet wij kunnen jou helpen, alleen jji zelf. Ga ze precies uitleggen wat er is gebeurd, hard en recht voor z'n raap. Er is heel veel gebeurt en doordat zij weer lopen te kutten moet jij een brief schrijven. Je hebt alle recht om die school precies uit te leggen waarom jij over mag gaan, desnoods is aandikken toegestaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Precies schrijven hoe jij je voel poepie!


    Shit happens but pee happens a lot more.