• Ja, het was voor mij een goede schooldag :Y)
    Ik heb voor een vaardigheidstoets een 9.3 gehaald. Voor een mondelinge toets een 7 en voor dat stomme project een 6 *O*
    Goed gedaan al zeg ik het zelf.

    Wie heeft nog meer goede cijfers gehaald?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goedzo! ^^
    Ik haal geen goede cijfers meer want ik ga toch naar een andere school. :3

    Wauw, goed gedaan!
    Ik krijg donderdag mijn rapport, maar ik vrees ervoor.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik had een 9,3 voor een wiskunde Rep.:Y)
    Maar ik heb vandaag wel 2 toetsen verknald....Gelukkig heb ik nu geen toetsen meer en geen huiswerk!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kanade schreef:
    Goedzo! ^^
    Ik haal geen goede cijfers meer want ik ga toch naar een andere school. :3

    Ik ga ook een andere opleiding doen, maar wil alsnog goede cijfers halen xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb laatst een 8 ofzo gehaald voor een toets die ik was vergeten? XD
    Ik weet niet meer welke toets het was..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een 7,2 voor Nederlands, een 7,6 voor wiskunde, een 7,2 voor economie en een 7,5 voor geschiedenis. Ik heb net toetsweek gehad, en heb die super gemaakt ;D
    Andere vakken waren ook wel oké, maar met deze was ik heel blij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    mijn rapport:

    Nederlands: 7
    Frans: 8
    Duits: 6
    Geschiedenis: 7
    Aardrijkskunde: 7
    Economie: 8
    Levensbeschouwing: 9
    Muziek: 8
    BVO: 8
    natuurkunde: 6 (op 0,05 na, en ze wilde niet afronden D: )
    Engels: 8
    scheikunde: 8

    gemiddelde totaal: 7,4

    so jep, I am happy :'D

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:35 ]


    Miep

    bij mij kwa dingen wat we gekocht hebben

    heb vakantiexD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Goed zo!
    Ik weet het eigenlijk nog niet, ik krijg morgen mijn rapport. Maar ik kan ze wel zien op magister, maar ik durf niet. ;s


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I would be proud to! Ik had vrijdag voor mijn leesrepetitie een 9.1, ik had 2 fouten. Het waren examenteksten, dus ik was totaal niet ontevreden. Ik had me er niet op voorbereid, ik vond Engelse boeken lezen voorbereiding genoeg [kom op, HP is in het Engels leuker! :'D]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik hoefde geen goede cijfers meer te halen want ik ging toch al naar HAVO4 maar goed gedaan! Was dat stomme project met die kutkinderen die je haat?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sandera schreef:
    Ik hoefde geen goede cijfers meer te halen want ik ging toch al naar HAVO4 maar goed gedaan! Was dat stomme project met die kutkinderen die je haat?

    Jep :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jep :W

    So cool HAHA, en nu gaan uitlachen omdat je toch een voldoende had WHUAHA:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn mentor heeft vandaag gebeld en toen heeft ze gezegd dat ik het mooiste rapport van de klas heb, dus daar was ik eigenlijk wel blij mee. Ik ga er dan maar vanuit dat ik een goede cijferlijst heb, ik moet hem vrijdag ophalen.

    Ik heb twee cijfers binnen van de toetsweek.
    Een 10 voor Engels leestoets en een 10 voor wiskunde:Y) -proud-
    De rest heb ik verpest, verwacht ik xd


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.