• Toestemming topic: Yoda







    Hello! :]
    Ik organiseer een themawedstrijd met als thema: Fantasy!



    Wat kun je in deze wedstrijd verwachten?

    Als allereerste opdracht ga een eigen fantasie-wereld verzinnen. De verdere opdrachten zullen ingaan op jouw eigen verzonnen wereld. Dit is niet alleen verhalen schrijven, maar ook een quiz maken, een aantal personages verzinnen en meer.


    Wat kun je winnen?

    - Eerste plaats: 20 credits, twee creaties (of twee keer één creatie) naar keuze in de spotlight en natuurlijk de eer! ;]
    - Tweede plaats: 15 credits en één creatie naar keuze in de spotlight.
    - Derde plaats: 10 credits.
    - Troostprijs: 5 credits. (Maar ik ga op dit punt héél flauw doen: als je jezelf uitschrijft, verdien je deze vijf credits pas, als je minstens 2 opdrachten heb ingeleverd.)


    De opdrachten:

    - Ik geef per opdracht aan wat wij (de jury) van jou verwachten en de deadline. Ik beloof dat je genoeg tijd hiervoor krijgt.
    - Stuur alle opdrachten in een PB met link naar mij toe. (Dus niet, als het bijvoorbeeld om een verhaal gaat, het verhaal in de PB; maar in een story en jij geeft mij dan de link van het hoofdstuk met de opdracht.) Ik zet deze dan weer in het topic.
    - Alle opdrachten worden in het Nederlands ingeleverd.
    - Ik wil werken met een puntensysteem, waarbij géén afvallers te pas komen. Je doet dus de gehele wedstrijd mee en je gemiddelde bepaalt je eindstand.
    - De beoordelingen komen in de story te staan.


    Meldingen van mij:

    - Ik stuur altijd vijf/vier dagen èn één dag voor de deadline een waarschuwingsmailtje/gastenboekbericht.
    - Verdere meldingen komen sowieso altijd in dit topic te staan.


    Uitstel en niet op tijd ingeleverd:

    - Uitstel kun je vragen, maar dan wel mét een goede reden (als het een privé reden is, snap ik het) en alsjeblieft dankjewel uiterlijk één dag van te voren. Je kunt maximaal vijf dagen uitstel krijgen (of je moet een héle goede reden hebben om er nog langer over te willen doen).
    - Als je niet op tijd inlevert, word je niet meteen uit de wedstrijd gezet. Het is namelijk zo: ben je één dag te laat, krijg je één punt aftrek; ben je twee dagen te laat, krijg je twee punten aftrek; etc.


    En tot slot:

    - Niemand kraakt iemand anders af of beledigt een ander. Iedereen doet zijn/haar uiterste best, dus respecteer dat dan ook.




    Jury:
    1. Sofie (Mysteria)
    2. Manon (Patholoog)
    3. Elise (Gancanagh)


    Deelnemers: VOL
    1. Annemiek (Tiame)
    Opdracht 1 Punt: 5,5
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    2. Lisanne (Lizse)
    Opdracht 1 Punt: 8,1
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    3. Marleen (Mylox)
    Opdracht 1 Punt: 8,5
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    4. Michelle (Aragog)
    Opdracht 1 Punt: 8,8
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    Opdracht 4 5 minpunten i.v.m. te laat inleveren
    5. B'Elanna (NightAir) Dyslexie
    Opdracht 1 Punt: 7,4
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    6. Daniela (Timcanpy )
    Opdracht 1 Punt: 4,2
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    7. Meike (Belarus)
    Opdracht 1 Punt: 9,1
    Opdracht 2 1 minpunt i.v.m. te laat inleveren
    Opdracht 3
    Opdracht 4


    Wees niet bang om vragen te stellen!
    Als je je username verandert, geef dat dan zo snel mogelijk door!


    Uitgeschreven:
    1. Myrthe (Northstar)
    Opdracht 1
    2. Elbrich (TheRumIsGone)
    Opdracht 1
    3. Syll (Kaien)
    Opdracht 1 Punt: 6,6
    Opdracht 2
    4. Kim (DoctorReid)
    Opdracht 1 Punt: 7,8
    Opdracht 2
    5. Dirkje (Parachutes)
    Opdracht 1 Punt: 8,3
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    6. Yvonne (MissStoran)
    Opdracht 1 Punt: 5,2
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    7. Tialda (tialdaatje)
    Opdracht 1 Punt: 7,9
    [url=http://www.quizlet.nl/chapters/790100/opdracht-twee/
    ]Opdracht 2[/url]
    Opdracht 3



    Opdracht één:


    Opdracht twee:


    Opdracht drie:


    Opdracht vier:



    Omdat dit mijn eerste wedstrijd is, zou ik graag ook willen horen wat jullie van mijn deel van de wedstrijd vinden. En hulp is altijd welkom!
    Ik hoop dat het een leuke wedstrijd voor jullie wordt!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 21:00 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aragog schreef:
    (...)
    Geen probleem.
    Het is wel jammer natuurlijk, maar het is vakantie en dan mag het :"D.
    Veel plezier alvast ^-^

    Dankjewel! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Elric >> Farore


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    [BeIIisario wordt Nayade


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Annemiek en Tialda hebben nog één uur om in te leveren!


    Aanpassingen doe ik morgen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 23:02 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    Annemiek en Tialda hebben nog één uur om in te leveren!


    Aanpassingen doe ik morgen.


    Ik had je gister toch een bericht terug gestuurd dat ik de afgelopen tijd nog helemaal geen tijd had om te schrijven? ik kan hem nu niet maken. heb wel heel veel in mijn hoofd, maar ben nu op mijn mobiel,r En wil heel graag slapen. Was er om half 7 al uit en moest de hele dag werken van 9 uur totongeveer half 7 Het ws vet druk en ik ben kapot. Nou ben ik net terug van het oppassen en gister was het ook al rond 12en.
    Ik ga hem vandaag niet inleveren. sorry, maar ik ben echt kapot.


    xxx

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 23:18 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    (...)

    Ik had je gister toch een bericht terug gestuurd dat ik de afgelopen tijd nog helemaal geen tijd had om te schrijven? ik kan hem nu niet maken. heb wel heel veel in mijn hoofd, maar ben nu op mijn mobiel,r En wil heel graag slapen. Was er om half 7 al uit en moest de hele dag werken van 9 uur totongeveer half 7 Het ws vet druk en ik ben kapot. Nou ben ik net terug van het oppassen en gister was het ook al rond 12en.
    Ik ga hem vandaag niet inleveren. sorry, maar ik ben echt kapot.


    xxx

    *Slaat zichzelf*
    Sorry, doordat ik nog niks heb aangepast, was ik dat helemaal vergeten! Je hebt nog uitstel, dus binnen een tien minuten verwacht ik nog de inzending van Annemiek...

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 23:49 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Yes optijd!!! :D


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Als het goed is, moet alles nu weer kloppen.

    Voor Michelle en Tialda: Ik probeer mensen die uitstel hebben de dag dat ze moeten inleveren nog een keer te waarschuwen. Dit gaat waarschijnlijk niet lukken, omdat ik dan geen wifi of iets heb, dus ik waarschuw jullie alvast op de 14e, 's ochtends vroeg :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, is goed ^-^
    Oh, en damn, ik bedenk me net dat éen van mijn personages uit opdracht twee dood is.. :"DD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Okee dankje!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    over 10 dagen moet ze eigenlijk terug zijn, toch?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben er weer!
    Ik was Biologist. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aragog schreef:
    Haha, is goed ^-^
    Oh, en damn, ik bedenk me net dat éen van mijn personages uit opdracht twee dood is.. :"DD

    Wat kan ik hier aan doen?

    En had ik eigenlijk doorgegeven dat ik afgelopen weekend weg was en er niks aan heb kunnen doen? ;o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beansprout schreef:
    over 10 dagen moet ze eigenlijk terug zijn, toch?

    Ik ben er al :')
    Haha, nee grapje. Ik heb nu wifi op vakantie, maar ik ga niet nakijken. Daar heb ik namelijk helemaal geen tijd voor en dat zoek ik ook helemaal niet.
    Als het goed is ben ik de 28e terug, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen (het kan ook een dag later of eerder worden).

    Aragog schreef:
    (...)
    Wat kan ik hier aan doen?

    En had ik eigenlijk doorgegeven dat ik afgelopen weekend weg was en er niks aan heb kunnen doen? ;o

    Dat weet ik niet :') Het is namelijk jouw verhaal.

    Ik heb je het maximum gegeven. In de regels staat dat je maximaal vijf dagen kan krijgen, en je hebt niet nog een keer gevraagd of dat misschien één dag meer kan zijn. (Ik had namelijk in jouw geval wel een uitzondering gemaakt.)
    Als het goed is, had je namelijk om het maximum gevraagd, dus...
    Ik kan er verder niet veel aan doen, het spijt me...


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:

    Ik ben er al :')
    Haha, nee grapje. Ik heb nu wifi op vakantie, maar ik ga niet nakijken. Daar heb ik namelijk helemaal geen tijd voor en dat zoek ik ook helemaal niet.
    Als het goed is ben ik de 28e terug, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen (het kan ook een dag later of eerder worden).


    Dat verwacht ik ook niet van jou hoor...ik ga ook op vakantie, in augustus, en dan ga ik ook ABSOLUUT NIETS nakijken van de wedstrijd met Aegypte...dat doe ik wel erna...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.