• The lawyer and the liar.



    Cesc: "What happened to you, Rodriguez?"
    Nora: "What always happens: life."


    Eleanora ''Nora'' Rodriguez is zevenentwintig jaar oud als ze na bijna tien jaar haar oude klasgenoot Cesc weer tegenkomt. Dit keer is het echter geen leuke afspraak die toevallig plaats vind, want Cesc heeft Nora nodig. Nora is namelijk een advocaat, nu ongeveer drie jaar afgestuurd, en Cesc heeft haar nodig om hem te verdedigen. Normaal gesproken zal Nora meteen een zaak aannemen, omdat ze het haar baan is en ze al het geld kan gebruiken dat ze verdient.
          Het wordt echter wat moeilijker als Cesc verteld dat hij beschuldigd is van verkrachting. Nora ziet hem er eerlijk gezegd wel voor aan en dit is dan ook de reden dat ze hem niet helemaal geloofd, maar ze moet wel vanwege haar werk. Cesc smeekt haar bijna om hem te kunnen verdedigen, omdat zijn hele carrière en leven ervan af hangt.
          Nora besluit om dan de zaak toch te doen, maar wordt contstant herinnerd aan het nare verleden dat ze heeft gehad met Cesc. Hij heeft haar jaren aan één stuk door gepest, gekleineerd en haar leven een hel gemaakt. Kan Nora zich hier over heen zetten en Cesc proberen te helpen?


    Rollen.
    Twee beste vriendinnen van Nora.
    Vriendinnen en vrouwen van FC Barcelona spelers.
    Oud klasgenoten van Nora en Cesc. Zo ook de ex van Cesc, wie nu een waardeloos beroep heeft.
    Zusje Nora. 20/21 jaar oud.
    Collega's van Nora. Ook mannen.
    Overige rollen.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam: Het zijn Spaanse, hou daar rekening mee.
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Zooey Deschanel is bezet. Bekend persoon.
    Familie:
    Relatie:
    Extra:
    Waarschuwen?

    Er hoeft geen karakter ingevuld te worden, omdat ik me daar toch niet aan hou. (: Ja er staat een fout in de titel, I know.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:07 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga zo Ibi's vriendin invullen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Ik ga zo Ibi's vriendin invullen ^^


    Is goed. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendin/Vrouw FC Barcelona speler
    Voornaam: María
    Achternaam: Garcia
    Volledige naam: María Felicia Garcia.
    Leeftijd en geboortedatum: María is 21 jaar. Geboren op 5 September 1990.
    Uiterlijk:


    Adriana Lima
    Familie: María heeft al lang geen contact met haar vader meer, hij is vertrokken toen haar moeder, de 48-jarige Felica Garcia, net van haar bevallen was. Daarom heeft ze ook de achternaam van haar moeder aangenomen. Ze is de oudste thuis, en heeft nog een kleiner zusje. Dit meisje is geboren uit de huidige relatie van haar moeder. Haar zusje is nu 8 en heet Ana Garcia.
    Relatie: María is verloofd met David Villa. Ze willen binnen nu en een jaar gaan trouwen.
    Extra: María heeft een kleine tattoo op haar pols met het woord 'Faith'.
    Waarschuwen? Yes please.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:08 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mag ik WAG van Pedro invullen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Mag ik WAG van Pedro invullen?


    Van mij wel, maar de rollen van de WAG's zijn erg klein. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Van mij wel, maar de rollen van de WAG's zijn erg klein. (:


    Maakt niet uit, voor de rest heb ik geen inspiratie denk ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: Beste vriendin van Nora
    Voornaam: Lucia
    Achternaam: Santos di Avero
    Volledige naam: Luciana Maria Santos di Avero
    Leeftijd en geboortedatum: Lucia is geboren op 14 juli in 1990 op een prachtige zomerdag.
    Uiterlijk:

    Mary Kate Olsen
    Lucia heeft lange blonde haren en een prachtige witte lach. Doordat ze blond is wordt ze vaak als dom bestempeld maar dat is ze helemaal niet juist.
    Familie: Lucia heeft twee broers David en Alex , ze houd enorm veel van haar grote broers en ze betekenen alles voor haar.
    Relatie: Lucia komt net uit een lange relatie van vijf jaar en heeft het nu helemaal gehad met mannen. Toch zal ze tegen een voetballer geen nee zeggen.
    Extra: Lucia is model maar is niet heel ijdel over zichzelf. Ze geeft veel om andere maar kan soms best als een bitch overkomen omdat ze graag haar mening wilt uiten.
    Waarschuwen?: Daaaamn yeah (H)

    hopelijk heb je hier iets aan xxx(K)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ik maak een beste vriendin :'D


    Miep

    Rol: Verloofde van David Villa
    Voornaam: Florentina
    Achternaam: Mendez
    Volledige naam: Florentina Lorena Mendez
    Leeftijd en geboortedatum: 22 september 1987, 24 jaar
    Uiterlijk:


    Megan Fox
    Familie: Florentina komt uit een grote familie, ze heeft 3 broers en 2 zussen, verder heeft ze nog een hoop neefjes en nichtjes
    Ze komt uit een zeer rijke familie, haar vader had een oliebedrijf, die nu is overgomen door haar oudste broer
    Relatie: Voordat ze een relatie kreeg met David had ze 2 jaar een relatie met ene Alejandro, deze relatie is stuk gelopen omdat hij haar mishandelde
    Extra: Haar vader is overleden en woont samen met haar moeder, broers en zussen in een groot huis in Barcelona, ze is pas afgestuurd aan haar opleiding journalistiek
    Waarschuwen? Ja ofcourse

    San,
    ik had alles ingevuld en toen was het weg.
    D:


    Miep

    Rol: Vriendin/Vrouw van FC Barcelona speler
    Voornaam: Natalia
    Achternaam: Delgado Álvarez
    Volledige naam: Natalia Raquel Delgado Álvarez
    Leeftijd en geboortedatum: Natalie is geboren op 23 april 1989 en is nu dus 22.
    Uiterlijk:


    Phoebe Tonkin
    Familie: komt zo
    Relatie:Ze heeft sinds ongeveer een halfjaar een relatie met Ibrahim Afellay. Natalia had hem voor het eerst bij een wedstrijd van FC Barcelona. Het zoontje van haar oudere broer wilde er graag heen en Natalia bood aan om met hem mee te gaan, aangezien haar broer en zijn vrouw niet konden. Na afloop van de wedstrijd kregen een paar fans de gelegenheid om met de spelers op de foto te gaan, waaronder dat zoontje dus.
    Extra: komt zo
    Waarschuwen? Ou(:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 14:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zijn er ook andere rollen die ingevuld worden? Haha die WAG's heb ik namelijk niet echt hard nodig, maar zusje, vriendinnen en oudklsgenoten wel. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Zijn er ook andere rollen die ingevuld worden? Haha die WAG's heb ik namelijk niet echt hard nodig, maar zusje, vriendinnen en oudklsgenoten wel. (:


    moet ik nog een oud klasgenote doen?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mesutgasm schreef:
    (...)

    moet ik nog een oud klasgenote doen?


    Als je wil. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: beste vriendin
    voornaam: Naya
    Achternaam: Di Renta
    Volledige naam: Naya Santana Di Renta
    Leeftijd en geboortedatum: ze is geboren op 17 Maart, ze is nu 26
    Uiterlijk:


    Naya Rivèra
    Naya is een knappe vrouw om te zien. Ze is niet heel groot, zo'n 1 meter 67 maar wel heel slank. Ze heeft smalle heupen en een heel platte buik. Ze kan zoveel eten als ze wilt maar ze komt nooit aan. Naya heeft redelijk volle borsten in verhouding met de rest van haar lichaam, ze zit eind cup B. Ze heeft een typisch Spaans uiterlijk, maar dan iets verfijnd. Ze vindt belangrijk er verzorgd uit te zien en houdt dan ook alles bij.
    Naya heeft lang donkerbruin haar dat tegen het zwart aanzit. Van nature valt het in lange losse krullen over haar rug en het valt tot over haar schouders. Het heeft een gemiddelde dikte en ze kan er dus ook heel veel mee. Normaal hangt het los behalve als ze moet werken, sporten of wat dan ook. Dan stopt ze het in een vlecht of staart. Haar gezicht heeft zachte hoeken en haar neus heeft een smalle neusrug. Haar ogen zijn meestal wat donker opgemaakt waardoor deze groter lijken en dus prominent in beeld zijn. Naya heeft altijd roze wangen. Haar jukbeenderen lijken hierdoor wat hoger te liggen wat haar gezicht iets smaller laat lijken dan het eigenlijk is. Naya heeft een huidskleur die ietwat gekleurd is en ze wordt dan ook enorm snel bruin. Ze heeft een natuurlijke glans over zich door dit kleurtje Ze verbrand bijna nooit en vind het heerlijk om naar het strand te gaan.
    Naya is een typisch voorbeeld van iemand die van kleding houdt. Ze heeft een enorme kast met allemaal kleding waarvan ze de helft of niet draagt of na een keer dragen al weer weggooit. Meestal draagt ze echt vrouwelijke kleding. ze zult haar niet vaak aantreffen in slobbertruien en enorme kistjes aan haar voeten. meestal draagt ze jurkjes, rokjes, shortje, of strakke broeken met een luchtig topje. Ook heeft ze vaak hakken aan om haar wat langer te laten lijken omdat ze al niet zo groot is. Naya gaat ook best vaak naar een spa, manicure of pedicure. Ze is niet echt een tutje maar vind het heerlijk om verwend te worden of volledig tot rust te komen.
    Familie: Naya heeft bijna geen familie meer over. Haar beide ouders zijn omgekomen bij een auto ongeluk en met haar oudere broer heeft ze geen contact meer. Wel heeft ze een zus, die een jaar ouder is. Elena is haar alles. Ze zijn opgevoed door hun oma, die helaas een jaar geleden overleden is. naya en Elena waren hier kapot van. Nu leven ze samen in een appartement. Elena heeft geen relatie maar Naya wel dus Naya zit er aan te denken om samen met haar vriend te gaan wonen. Samen met Elena doet ze heel veel. Vrienden uitnodigen in hun enorme appartement, lekker koken of dat soort dingen. Naya is goed in dingen organiseren. Samen met Elena heeft ze een catering bedrijf dat erg goed loopt. Ze verdienen er goed mee en kunnen beide geweldig koken, organiseren en dat soort dingen.
    Relatie: Op dit moment heeft Naya iets met Diego
    Extra: Naya heeft een tattoo in de vorm van vogeltjes op haar sleutelbeen. Ieder vogeltje staat voor een belangrijk iemand in haar leven. Elena, haar ouders, haar oma, Diego, haar beste vriendinnen en ga zo maar door.
    Naya kan goed zingen. Ze vind het geweldig om gewoon een avondje alleen te zijn met "haar muziek" en volledig uit haar dak te gaan.
    Ook vindt ze het heerlijk om te koken of kleine verassingsfeestjes voor haar vriendinnen te organiseren.
    Naya is wel een sporter. Ze heeft een uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt en ze loopt dan ook 3 keer per week hard. Vroeger heeft ze ook op voetbal gezeten maar dit kon ze helaas niet meer combineren met haar werk.
    Waarschuwen? duh

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:31 ]


    Miep