• Ik hoorde vrijdag bij de boeken inleveren dat de moeder van een meisje overleden is op 40 jarige leeftijd. Nu wil ik een kaartje sturen maar met wat?

    We hadden een beetje ruzie het einde van het jaar maar dat is een lang verhaal om hier neer te zetten.

    Nu dacht ik aan een gedichtje en sterkte ofzo maar ik weet niet wat er bij kan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hmm dat is inderdaad moeilijk. Wow 40, ik ken toevallig ook iemand wiens moeder net is overleden, en die was ook 40. ;o.
    Afijn, een gedichtje kan nooit kwaad, en zeg sowieso sterkte, want het is een vreselijk iets om je moeder te moeten verliezen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Inderdaad, zeker 'sterkte' schrijven, en een gedichtje is natuurlijk ook leuk.

    Neenie schreef:
    Inderdaad, zeker 'sterkte' schrijven, en een gedichtje is natuurlijk ook leuk.

    Ik kent het, de moeder van iemand die ik ken is op kerstdag overleden aan een hersentumor, op 42-jarige leeftijd. Het zat eraan te komen, ze wist dat ze niet meer ging genezen, maar het blijft toch een schok..


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Haddock schreef:
    (...)
    Ik kent het, de moeder van iemand die ik ken is op kerstdag overleden aan een hersentumor, op 42-jarige leeftijd. Het zat eraan te komen, ze wist dat ze niet meer ging genezen, maar het blijft toch een schok..

    wow ja, bij haar was het onverwachtst, ze liep door het huis en poef ze lag dood op de grond. Ik hoorde het van 2 meiden en toen ging ik dat faan die 2 vriendinnen na vragen en het stond nu in de krant. Toch wel heftig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Neenie schreef:
    Inderdaad, zeker 'sterkte' schrijven, en een gedichtje is natuurlijk ook leuk.


    Shit happens but pee happens a lot more.