hay allemaal, ik weet niet echt waar dit onder hoort dus hopelijk is het goed zo.
ik wil een paar dingen weten en hopelijk ben ik niet de enige hiermee.
Ik heb heb veel dromen voor de toekomst en zie het al helemaal zitten, ik wil heel graag naar Engeland verhuizen later en in Londen wonen samen met een leuke vriend en een hond en natuurlijk een leuke baan bijvoorbeeld binnenhuisarchitect of een klein rolletje in een film lijkt me ok niet verkeerd ook lijkt het me leuk om de mensen te ontmoeten die ik wil ontmoeten bijvoorbeeld van quizlet maar dat is niet het enige, zoals je ziet heb ik alles al bijna uitgestippeld alleen er is een probleem. Ik heb best wel wat achter de kiezen en thuis is niet alles even lief leuk en gezellig en ik weet zeker dan ik zometeen reacties ga krijgen dat dat bij niemand zo is, dat wil ik best geloven maar dit is echt even anders. Ik wil echt mijn dromen en doelen berijken maar ben doodsbang dat alles mislukt en tegen zit, ik bedoel ik ben nu al zenuwachtig voor mijn examens en zit pas in de 2e... moet je na gaan als ik een sollicitatie heb dat wordt een regel rechte ramp. Ik weet echt niet zo goed wat ik hier mee aan moet hopelijk hebben jullie advies of tips...alles wat ik heb opgeschreven is best wel privé maar ik ben echt een beetje ten einde raad dus vraag ik jullie om hulp.
Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.