• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:11 ]

    Just curious, wat is PRO?


    Great minds think alike.

    I doe le Havo :Y)


    Shoganai i ne~

    Unbroken schreef:
    Just curious, wat is PRO?
    Dat is praktijkonderwijs als ik het goed heb


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    (...)Dat is praktijkonderwijs als ik het goed heb

    Oh, echt? Nog nooit van gehoord. :'D


    Great minds think alike.

    Havo, vmbo en volgend jaar mbo.
    (Ik ben van Havo 3 naar vmbo4 gegaan)


    I live for the applause, you will die for it.

    havo


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Dit is m'n laatste week in de havo. Yay :'D

    Unbroken schreef:
    (...)
    Oh, echt? Nog nooit van gehoord. :'D

    Dat komt omdat MAVO al praktijkonderwijs is HAHA volgensmij is PRO ook iets totaal anders want op gewone middelbare scholen heb je HAVO MAVO en VWO (gymnasium of atheneum maakt niet uit, het heet nogsteeds VWO)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eerste jaar deed ik vmbo, maar sinds de tweede doe ik havo.


    Take risks and conquer your fears.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Dat komt omdat MAVO al praktijkonderwijs is HAHA volgensmij is PRO ook iets totaal anders want op gewone middelbare scholen heb je HAVO MAVO en VWO (gymnasium of atheneum maakt niet uit, het heet nogsteeds VWO)
    PRO is het laagste van het laagste. Het zit onder MBO en het duurt 6 jaar (ik ken iemand die er op zit) en er bestaan geen vervolg opleidingen.


    Shoganai i ne~

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Dat komt omdat MAVO al praktijkonderwijs is HAHA volgensmij is PRO ook iets totaal anders want op gewone middelbare scholen heb je HAVO MAVO en VWO (gymnasium of atheneum maakt niet uit, het heet nogsteeds VWO)

    MAVO is geen praktijkonderwijs, kiddo :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Dat komt omdat MAVO al praktijkonderwijs is HAHA volgensmij is PRO ook iets totaal anders want op gewone middelbare scholen heb je HAVO MAVO en VWO (gymnasium of atheneum maakt niet uit, het heet nogsteeds VWO)

    Gewone niveau's zijn gewoon VMBO, HAVO en VWO . Praktijkonderwijs is meestal voor mensen met een Handicap,niet goed kunne leren enzo...
    Ze krijgen ook geen diploma maar een certificaat. Een vervolg opleiding daarna doen is onmogelijk. En het duurt totaal 6 jaar. Een vriendin van mij heeft er op gezeten. En het zit onder VMBO BB

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:25 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    H. A. V. O. ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ygritte schreef:
    (...)
    MAVO is geen praktijkonderwijs, kiddo :Y)

    Wat is mij vroeger allemaal aangeleerd dan? HAHA.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Gewone niveau's zijn gewoon VMBO, HAVO en VWO . Praktijkonderwijs is meestal voor mensen met een Handicap,niet goed kunne leren enzo...
    Ze krijgen ook geen diploma maar een certificaat. Een vervolg opleiding daarna doen is onmogelijk. En het duurt totaal 6 jaar. Een vriendin van mij heeft er op gezeten. En het zit onder VMBO BB

    Wat kun je dan ooit worden met PRO?


    I am an idiot, I move.