• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:11 ]

    Het toch maar op kuisen dan? Al laat ik dat soort dingen ook wel altijd door mijn papa doen, haha. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Het toch maar op kuisen dan? Al laat ik dat soort dingen ook wel altijd door mijn papa doen, haha. (:


    Ja het is echt een jaar geleden dat hij dit voor het laatst deed, eerst toen mijn hond nog een pup was deed mijn moeder het, maar nu is ze niet thuis >.<

    Mhaha. Ik lig hier echt plat _O_
    Maar dat suckt echt voor dood.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Mhaha. Ik lig hier echt plat _O_
    Maar dat suckt echt voor dood.


    Niet zo grappig D:

    Sorry maar hier moest ik echt heel hard om lachen. :'D

    Ehm, misschien handig om ramen en deuren open te zetten? En toch maar te beginnen met het opruimen anders trekt die geur overal in denk ik.

    Kanade schreef:
    Sorry maar hier moest ik echt heel hard om lachen. :'D

    Ehm, misschien handig om ramen en deuren open te zetten? En toch maar te beginnen met het opruimen anders trekt die geur overal in denk ik.


    Ja, we hebben het min of meer opgeruimd. We hebben er emmers water overheen gegooid 8D En het enige raam in ons huis dat open kan staat al wagenwijd open.

    HAHAHAHA This made me laugh very loud!
    Misschien moet je je hond even buiten zetten met eten en drinken ipv jullie buiten?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    HAHAHAHA This made me laugh very loud!
    Misschien moet je je hond even buiten zetten met eten en drinken ipv jullie buiten?


    Onze hond is ook buiten en die komt de komende uren níet meer binnen (cat)

    Timor schreef:
    (...)

    Onze hond is ook buiten en die komt de komende uren níet meer binnen (cat)

    Evil girl!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wait whut. Skeelers? C;


    Pretty is just a pretty word.

    Haha.
    Dat is het voordeel aan geen huisdieren hebben. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahahaha, okee stiekem, heel stiekem, vond ik dit best wel grappig :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind eigenlijk dat jij je aanstelt. Als je hier niet tegen kan neem dan geen huisdieren. Dieren worden soms ook ziek, daar kunnen zij niets aan doen. Nadat je gekotst hebt, zoals je hier beweert, heb je het toch ook opgeruimd, of niet soms?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Quiescent schreef:
    Hahahaha, okee stiekem, heel stiekem, vond ik dit best wel grappig :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Aperio schreef:
    Ik vind eigenlijk dat jij je aanstelt. Als je hier niet tegen kan neem dan geen huisdieren. Dieren worden soms ook ziek, daar kunnen zij niets aan doen. Nadat je gekotst hebt, zoals je hier beweert, heb je het toch ook opgeruimd, of niet soms?