• Hoi ;D
    Ik ben vorig jaar in een winkel op de Groenplaats (ik ben niet zeker of het daar nog was, het was zo een zijstraat ervan die ook naar de Meir liep) een super mooie bikini gekocht maar ... ik ben de naam kwijt van die winkel en ik zou graag eens op het site kijken voor een nieuwe bikini.
    De winkel is in een grote zijstraat van de Meir / Groenplaats en het is een sport winkel (een vrij grote) ongeveer over de Zara.
    Weet iemand over de welke ik het heb? :')

    In welke stad? Welk land?


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    In welke stad? Welk land?

    Antwerpen - België :'D

    Hier ben je bij de Zara. Maar ik zie daar geen grote sportwinkel.
    Ik ben trouwens ook niet bekend met Antwerpen, dus ik kan je niet verder helpen.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Nederlander hier, sorry (cat)

    Oh shit, daar ben ik gisteren nog geweest! Kan je niet helpen, sorry. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    De zara zit op de meir zelf bij mijn weten? & niet in een zijstraat naar de groenplaats. & Als het een grote zijstraat is dan bedoel je waarschijnlijk de Schoenmarkt. Maar daar kom ik ook niet dagelijks en ik let er nooit echt bewust op de winkels. Maar ik weet dat daar een Veritas zit? maar dat is geen sportwinkel..


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    De zara zit toch helemaal niet in de buurt van de groenplaats? Eerder bij de meir. (Antwerpenaar)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    De zara zit toch helemaal niet in de buurt van de groenplaats? Eerder bij de meir. (Antwerpenaar)
    Precies. Misschien kan je een betere beschrijving geven van de buurt van die winkel? Want er zijn best veel zijstraten. :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Uh, misschien kun je eenst met Google Maps door die straten lopen, en kijken of je de omgeving van de winkel herkent? Dan kun je de naam vast ook wel aflezen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik weet niet. Ik weet alleen dat je zéker eens naar Quetzal móet gaan als je een chocoladefreak bent zoals ik. :Y)
    Het is érgens aan de kathedraal. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Berchka, Forever 21, The American?


    Save me from myself.

    Translucent schreef:
    (...)
    Antwerpen - België :'D


    Sorry, can't help you. Mijn zus is er laatst geweest, in Antwerpen, maar vooral musea.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sorry, ik ben een Limburger (in België, niet Nederland ;p)... Als ik kon, zou ik helpen, maar ik ken Antwerpen nu eenmaal niet goed. Ik kan het eventueel wel even aan een vriendin vragen uit Antwerpen?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Daar is volgens mij nu een Albert Heijn...Maar mijn moeder vertelde me dat je ongeveer hetzelfde kunt krijgen in de United Brands, en dat is op de Meir.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.