• Hoi!

    Ik weet het, gisteren nog een topic over faalangst en vandaag een idee. Maar er zijn een aantal dingen gebeurt die mij gemotiveerd hebben, dus zou ik hier graag mijn idee laten zien.

    Two aces and a romance.
    Oh Yes, I'm twelve.


    Een licht getintel stijgt op naar mijn hoofd. Ik kijk naar de kaarten in mijn handen, twee achten. De dealer draait de eerste drie kaarten om. Nog een acht, wat een geluk.
    "Inzet!", Lucas, de dealer, schreeuwt het bijna, die is dus ook goed dronken. Ik gooi een schijfje en glimlach naar de jongen die naast me zit. Hij heeft en beetje te lang haar voor een jongen en een vreselijke glimlach. Maar hij is mijn beste vriend, voor altijd.
    "All in!", hij geeft me een speelse zet, alsof hij me duidelijk wil maken dat hij goede kaarten heeft.
    "You're going with me?", zegt hij met een dubbele tong. "Of ga je schijterig doen?" Hij daagt me uit. Ik kijk hem recht in de ogen en in de half verlichte kamer zijn ze nog mooier.
    "Oh Yes!", ik schud de twijfel uit mijn hoofd en blijf hem aankijken, net als hij ook bij mij doet. Dan buig ik voorover, heel voorzichtig. Mijn lippen raken de zijne en alles verandert.


    Origineel?
    Goede titel?
    Zou je het lezen?
    Zoja, moet ik je waarschuwen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Origineel? Vind ik wel:)
    Goede titel? Ja leuk!
    Zou je het lezen? Denk het, ik weet nog niet helemaal waar je heen wil met je beschrijving ;)
    Zoja, moet ik je waarschuwen? Doe maar;)


    It's never gonna happen, Guys.

    ja,ja,ja en nog eens JA!!!
    zeg ik heb jou tog niet gedemotiveerd doordat pbtje van pas geleden??


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Origineel? Zeker!
    Goede titel?Jep, erg goed bedacht!
    Zou je het lezen?Ja =)
    Zoja, moet ik je waarschuwen? Jep, doe maar =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ForeverNiall schreef:
    ja,ja,ja en nog eens JA!!!
    zeg ik heb jou tog niet gedemotiveerd doordat pbtje van pas geleden??

    ??
    Wat bedoel je?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Origineel? Denk ut wel
    Goede titel? jup
    Zou je het lezen? weet ik niet, weet nog niet precies waar 't over gaat ^^
    Zoja, moet ik je waarschuwen? doe maar, ik ben nieuwsgierig


    Everything is great when you don't give a shit.