• Wie kent er nog een paar vette electro tracks?

    En wat vinden jullie van die muziek?

    Als je niet weet wat dat is kijk dan bijvoorbeeld eens op youtube naar Nope Is Dope.

    Zelf vind ik Electro wel vet. Met name als ik s'nachts op straat. Dan ben zet ik graag electro op de speaker van mijn telefoon xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Er zijn een heleboel soorten elektromuziek, varierend van EBM tot Ambient. De meesten zullen waarschijnlijk meer bekend zijn met trance, house, hardcore etc. maar das nog maar het topje van de ijsberg. Misschien is Wumpscut een aanrader voor je?
    Persoonlijk hou ik meer van de donkerder elektromuziek soorten maar weer niet zo heftig als hardcore...

    hmm.. Dat Wumpscut.. ik vind die zang, wat je kan horen iig x'D wel goed. die muziek alleen niet.
    Ik wil gitaren, bas en een drumstel horen.. x'D
    But thats just me


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    hmm.. Dat Wumpscut.. ik vind die zang, wat je kan horen iig x'D wel goed. die muziek alleen niet.
    Ik wil gitaren, bas en een drumstel horen.. x'D
    But thats just me

    I see ^^
    Interessant. Heb je wat bandjes in die richting die je mij kan aanraden? Ik ben nu best wel nieuwsgierig aan het worden...


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    I see ^^
    Interessant. Heb je wat bandjes in die richting die je mij kan aanraden? Ik ben nu best wel nieuwsgierig aan het worden...

    In welke richting? Dat ik leuk vind? Ik vind van allus leuk kwa bands.. van AC/DC tot TH en COB. maar ook punk bandjes en shit..


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    In welke richting? Dat ik leuk vind? Ik vind van allus leuk kwa bands.. van AC/DC tot TH en COB. maar ook punk bandjes en shit..

    Ik bedoel elektrobandjes met drums, gitaren etc. :]
    In de elektroscene luister ik naar Front Line Assembly, nou ja, Wumpscut dus, Blutengel, E Nomine.. :]
    Clan Of Xymox is darkwave en check mij nu dom wezen, ik weet niet of darkwave bij elektro hoort..


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik bedoel elektrobandjes met drums, gitaren etc. :]
    In de elektroscene luister ik naar Front Line Assembly, nou ja, Wumpscut dus, Blutengel, E Nomine.. :]
    Clan Of Xymox is darkwave en check mij nu dom wezen, ik weet niet of darkwave bij elektro hoort..

    op die manier.. x'D
    neaah. k ken geen elektrobandjes met drums gitaren etc. ik luister gewoon naar..normale bandjes.. ik vind elektro niet echt.
    t dichste dat van mij bij elektro komt.. is dan Brokencyde. wat verre van elektro is.. x'D
    So yeaah..


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    op die manier.. x'D
    neaah. k ken geen elektrobandjes met drums gitaren etc. ik luister gewoon naar..normale bandjes.. ik vind elektro niet echt.
    t dichste dat van mij bij elektro komt.. is dan Brokencyde. wat verre van elektro is.. x'D
    So yeaah..

    I see :]
    Ik ben zelf ook gek van bandjes, met name rock en metal (verklaart mijn username) en voor de EBM/industrial liefhebbers onder ons zou ik Front Line Assembly aanraden, een grootmeester op zijn vlak! Ik zit nu serieus 7 minuten te luisteren naar 'Maniacal' van hun, een prachtig nummer ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    I see :]
    Ik ben zelf ook gek van bandjes, met name rock en metal (verklaart mijn username) en voor de EBM/industrial liefhebbers onder ons zou ik Front Line Assembly aanraden, een grootmeester op zijn vlak! Ik zit nu serieus 7 minuten te luisteren naar 'Maniacal' van hun, een prachtig nummer ^^

    K heb t geluistert.. i think it kinda sucks.. maar dats een mening hea x'D k luister nu al ong 20 keer naar Brokencyde met FreaXXX


    The economy is suffering, let it DIE!

    Zombie Nation, CrüxShadows, Ayria, Massiv in Mensch


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Zombie Nation, CrüxShadows, Ayria, Massiv in Mensch

    Die zijn goed!
    Wumpscut is ook super <3
    Razed in Black is ook vet.

    (...)
    Die zijn goed!
    Wumpscut is ook super <3
    Razed in Black is ook vet.

    Yeah, nog een Wumpscutter op Q :']
    Cruxshadows sprak me minder aan, though..
    EDIT: Razed In Black vind ik gaaf, gaat ook richting FLA maar 't spreekt me wel aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    K heb t geluistert.. i think it kinda sucks.. maar dats een mening hea x'D k luister nu al ong 20 keer naar Brokencyde met FreaXXX

    Ik moet echt Brokencyde nog eens opzoeken maar Lacuna Coil onderbreekt me ff x]


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik moet echt Brokencyde nog eens opzoeken maar Lacuna Coil onderbreekt me ff x]


    OMG je kent Brokencyde niet! =O Ze zijn THE BEST!


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik vind het wel leuk ^^
    Hadouken! is geweldig <3


    It's all for you, my butterfly.