• Vanmiddag komt de kapper hier, en ik dacht laat ik is wat anders aan mijn haar doen.
    Dus ik dacht eraan om misschien een pony te nemen. Maar vroeg me af ofdat een pony wel een goede keuze is en het mij wel staat.

    Dit is mijn haar op dit moment:




    <3

    Ik zou het niet weten? Een pony is altijd wel leuk. (:
    Misschien moet je aan je kapper vragen of het je zou staan. Die heeft er verstand van en zou je een goed advies moeten kunnen geven.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 11:09 ]


    Winter is coming.

    Ik denk dat dat je wel heel goed zou staan. Je hebt een wat groter voorhoofd dus ik denk dat dat alleen maar mooier zou zijn. Ik denk een schuine pony. Maar je kunt het inderdaad gewoon nog even navragen bij de kapper, die weet er het meest van af.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 11:06 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik denk dat je beter eerst een lok of schuine pony kan nemen. Dat heb ik ook gedaan en ik heb het later pas tot een pony laten knippen omdat ik een schijthaas ben en bang ben om nieuwe dingen uit te proberen.
    Dan kun je er eerst een beetje aan wennen want het is een best grote verandering in één keer.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee, persoonlijk vind ik het niet staan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb het toch gedaan, en dit is het resultaat. Ik moet nog even kijken ofdat ik hem houd, anders kan ik hem altijd met een speltje vast laten zetten en bij laten groeien.


    <3

    MEH

    Hoopte op andere pony :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    MEH

    Hoopte op andere pony :C


    hahah, hoebedoel jee?


    <3

    Ik zou een schuine pony doen, op de eerste foto, aan de linkerkant van je hoofd *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.