• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:12 ]

    Als je daarmee je cijfer op kan halen, waarom niet?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nou, probeer het, ik hou je niet tegen :Y)
    En anders moet je vragen of je een toets waar je een slecht cijfer voor had, mag herkansen, zodat je het misschien iets ophaalt? Misschien wil hij het dan wel afronden naar een zes (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hmm, ik zou het doen. Je snapt nu waar de stof over gaat dus blijven zitten omdat je in het eerste trimester het niet snapte zou echt stom zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou het gewoon doen, vooral als het erom gaat of je overgaat of niet. Niet geschoten is altijd mis.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Ik zou het gewoon doen, vooral als het erom gaat of je overgaat of niet. Niet geschoten is altijd mis.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Je kunt het altijd proberen, al weet ik in ieder geval zeker dat het op mijn school niet zou werken. Bij ons wordt er heel streng gerekend, en alleen als je echt een 5,50 hebt wordt het een 6. Bij een 5,49 heb je een onvoldoende.

    Maar ik hoop dat jouw leraren wat soepeler zijn. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Parera schreef:
    Nou, probeer het, ik hou je niet tegen :Y)
    En anders moet je vragen of je een toets waar je een slecht cijfer voor had, mag herkansen, zodat je het misschien iets ophaalt? Misschien wil hij het dan wel afronden naar een zes (:


    Kan niet.. Morgen zijn de laatste inhaalproefwerken en ik moet er al 3 inhalen omdat ik afwezig was..

    Quiescent schreef:
    Ik zou het gewoon doen, vooral als het erom gaat of je overgaat of niet. Niet geschoten is altijd mis.


    The universal language of art.

    Quiescent schreef:
    Ik zou het gewoon doen, vooral als het erom gaat of je overgaat of niet. Niet geschoten is altijd mis.

    Helemaal maal niet geschoten is altijd mis, en sowieso: nee heb je en ja kan je krijgen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife