• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië



    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:24 ]


    ~

    Ik moet trouwens toegeven dat Ricardo echt een perfect gezin heeft! :') Ik vind Luca zo schattig, Isabella ook daar niet van haha, maar vooral Luca.


    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 15:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik voel me nu extreem verwend. Anders gaan jullie toch allemaal met mij mee? Genoeg plaats in mijn tentje ^^


    ik vind het een heerlijk idee :) waar ga je heen? Ik moet ff weer naar binnen :$ zo terug (flower)


    ~

    Mesut schreef:
    (...)



    Taylor Lautneeeeerr!


    The odds are néver in our favor.

    Mesut schreef:
    Ik moet trouwens toegeven dat Ricardo echt een perfect gezin heeft! :') Ik vind Luca zo schattig, Isabella ook daar niet van haha, maar vooral Luca.




    Wat zijn die kinderen schattig <3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cadentium schreef:
    (...)

    Taylor Lautneeeeerr!


    Haha en LMFAO, Chord Overstreet, Black Eyed Peas, One Direction, Cody Simpson (Ik weet nog steeds niet waarom dat ik die op heb gehangen haha), Cesc Fàbregas ghehehehe, Rihanna en Jersey Shore haha. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LHemsworth schreef:
    (...)

    ik vind het een heerlijk idee :) waar ga je heen? Ik moet ff weer naar binnen :$ zo terug (flower)


    Je mag kiezen of Uganda of Frankrijk, beide mag ook ^^. Morgen mag je ook mee want dan word ik een weekend met mijn familie opgesloten in één huis - Hel-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heeft er nog iemand leuke foto's/GIf's om te spammen? :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk serieus als ik ooit eens naar een wedstrijd mag Real, dat ik dan 90 minuten lang zo zit en niks kan uitbrengen.


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Mijn mama en papa zijn naar Barcelona geweest vijf jaar geleden. Zelfs zij was aan het fangirlen terwijl ze een hekel aan voetbal heeft. Jaloers.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mesut schreef:
    (...)

    Haha en LMFAO, Chord Overstreet, Black Eyed Peas, One Direction, Cody Simpson (Ik weet nog steeds niet waarom dat ik die op heb gehangen haha), Cesc Fàbregas ghehehehe, Rihanna en Jersey Shore haha. :9~


    Ik zag al dat Barca shirt, maar ik was aan 't twijfelen. Dacht eerst dat het Xavi was.





    Zoooo cute;

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:04 ]


    The odds are néver in our favor.

    Mesut schreef:
    Heeft er nog iemand leuke foto's/GIf's om te spammen? :9~

    Jakhals schreef:
    (...)


    kut, hij doet het niet D:

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ik zag al dat Barca shirt, maar ik was aan 't twijfelen. Dacht eerst dat het Xavi was.





    Zoooo cute;



    Leeeeeeeeo! (nerd)

    Oh en dat eerste doen wij ook altijd bij onze training, dat háát ik zo haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aria schreef:
    Claire, jij had het toch over zo'n filmpje waar Robben van Marwijk uitschelde?

    Well, here it is. 0:35(:

    Jaa maar ik geloof dat hij uiteindelijk uit frustratie "Ga toch weg, man!" schreeuwde ipv "Hou je bek, man!". Zelfs in het heetst van de strijd kan ik me niet voorstellen dat Arjen zoiets naar Bert zou roepen. Wel heel erg om te zien dit.


    ars moriendi

    Haha zwaar late reactie trouwens, sorry, was mijn nagels aan het lakken en dat typt anders zo moeilijk. (krul)


    ars moriendi