Ik verveelde me dus vandaar dit Topic =]
Ok.. Wnr zijn Jullie jarig en wat is het vetste Cadeau dat je OOIT hebt gekregen!!
Nou My B'day is dus @@ 23 juni!! en Mijn vetste Cadeau ever was denk ik Mijn eerste ECHTE mobile
-
5 okt 2008 - 20:57Haayy gorgeous people!!5 okt 2008 - 21:34
(...)
WAAAHHH VETTJESS!!
vind ik dus ook ^^Shakin' their ass like they just don't care.
5 okt 2008 - 21:355 okt 2008 - 21:39Ik was afgelopen woensdag (1 oktober) jarig, en toen kreeg ik mijn rijbewijs Dat is echt het vetste kado dat ik ooit gehad heb
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
5 okt 2008 - 21:40Ik was afgelopen woensdag (1 oktober) jarig, en toen kreeg ik mijn rijbewijs Dat is echt het vetste kado dat ik ooit gehad heb
Dat is echt chill. öblame the bully.
5 okt 2008 - 21:41(...)
Dat is echt chill. ö
Zeker wetenIk lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
5 okt 2008 - 21:41Ik was afgelopen woensdag (1 oktober) jarig, en toen kreeg ik mijn rijbewijs Dat is echt het vetste kado dat ik ooit gehad heb
wil ik ook als ik 18 ben! *zet het op der lijstje!*
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
5 okt 2008 - 21:43Ik was afgelopen woensdag (1 oktober) jarig, en toen kreeg ik mijn rijbewijs Dat is echt het vetste kado dat ik ooit gehad heb
OO vettjess!! nog gefeliciteerd dann!!5 okt 2008 - 22:04Ik had dit jaar met mijn verjaardag bio-excursie, en daar was ik helemaal chaggo over, want dan zou ik van 8 tot 18 uur weg zijn met school. Toen heeft een vriendin van mij vlaggetjes meegenomen, en cakejes gebakken, en een cadeautje meegenomen en ook feesthoedjes gekocht. En twee anderen hadden ook nog allemaal cadeautjes meegenomen, gewoon van die leipe goedkope dingentjes, zoals een toverstaf en een zelfgemaakte kralenketting met de verschrikkelijkste kralen. We hebben de heletijd in de bus zitten toeteren en zingen en feest zitten vieren, en dat vond ik echt zo leuk en lief.
Wie zou toch die cakejes gemaakt hebben? x'D
Oke. 30 Januari.
Mijn koelste cadeau?
k heb geen koelste cadeau gehad.
zolang me vrienden maar komenThe economy is suffering, let it DIE!
5 okt 2008 - 22:09(...)
Wie zou toch die cakejes gemaakt hebben? x'D
Oke. 30 Januari.
Mijn koelste cadeau?
k heb geen koelste cadeau gehad.
zolang me vrienden maar komen
Uhm, dat was Dena. Mijn beste vriendin.blame the bully.
5 okt 2008 - 22:11Mijn baby Born toen ik 6 was <<3
Die vond ik zo cool omdat hij een piemeltje had o.oMichael Jackson: dance, sing and rest in peace!
5 okt 2008 - 22:11Mijn baby Born toen ik 6 was <<3
Die vond ik zo cool omdat hij een piemeltje had o.o
Dat is best fout. :'Dblame the bully.
5 okt 2008 - 22:22(...)
Dat is best fout. :'D
i knowMichael Jackson: dance, sing and rest in peace!
5 okt 2008 - 22:2328 augustus en toen kreeg ik een Ipod , nieuwe laptop en een profesioneel fototoestel <3.
Spirits move me, every time I'm near you.
5 okt 2008 - 22:23Ik weet het eigenlijk niet echt... ik denk mijn eerste mobiel... Of mijn computer x]
I may not always be perfect, but I'll always try.
5 okt 2008 - 22:34