• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië




    :Y)The Knuffeltjes:Y)

    | Marjolien Gómez | Kim Sneijder | Sanne Káka | Cheryl Torres | Charissa van der Vaart | Lotte Özil | Amy Torres | Jasmine Villa | Naomi Khedira | Demi Ronaldo | Claire Huntelaar |

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 0:29 ]


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Hij zorgt voor de centjes en jij geeft ze uit :')
    Maar meiden, ik ga nu echt leren want anders kan ik zo mijn nieuwe kleding wel gedag zeggen en komt die band er ook niet meer van. Moest vandaag drie kwartier naar school en terug lopen want was mij OV ook kwijt ):


    Drie kwartier heen en drie kwartier terug (no_chears) omg :S maar je komt vanaaf wel weer toch?(flower)


    ~

    Jakhals schreef:
    (...)

    Hahaha
    Waka waka eh eh (:

    When you fall get up, oh, oh
    And if you fall get up, eh, eh
    Tsamina mina zangalewa
    'Cause this is Africa

    Tsamina mina eh eh
    Waka waka eh eh
    Tsamina mina zangalewa
    This time for Africa

    Listen to your God
    This is our motto
    Your time to shine
    Don't wait in line
    Y vamos por todo

    People are raising
    Their expectations
    Go on and feed them
    This is your moment
    No hesitations


    Ken het hele nummer uit mijn hoofd Engels en Spaans :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mesut schreef:
    Weet ik. Lievelingsvoetballer gaat over hun lievelingsvoetballer en voorkeur over wie ze dan eventueel iets zouden krijgen. Dus bij Roos is het Casillas en bij de tweede Kaká, snapt u?

    Wacht even; dus de eerste is bij wie ze hopen om in het team te komen en bij de tweede met wie ze iets krijgen?

    LHemsworth schreef:
    (...)

    Drie kwartier heen en drie kwartier terug (no_chears) omg :S maar je komt vanaaf wel weer toch?(flower)


    Sowieso een stukje maar ik weet niet. Ik ga rond drie uur naar Den Haag (zo'n 20 minutjes rijden) om daar even Marlies Dekkers te scoren, dan terug naar huis, eten, band plakken (met mijn skills neem ik er een uur voor) en dan waarschijnlijk nog even leren. Wel weer een keer optijd naar bed vandaag want morgen heb ik eerste t/m zesde dus tot 13.55 op school dus ik kan niets beloven, ook voor morgen niet, en vrijdag ook niet want dan ga ik een weekend weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    (...)
    Wacht even; dus de eerste is bij wie ze hopen om in het team te komen en bij de tweede met wie ze iets krijgen?


    Uhu zoiets. Hun lievelingsvoetballer is gewoon wie hun lievelinsvoetballer is over het algemeen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fierte schreef:
    (...)
    In haar topic?


    Danku :) ik zit op mobiel en ik was net weer terug vaneten dus had het een beetje gemist:$


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Sowieso een stukje maar ik weet niet. Ik ga rond drie uur naar Den Haag (zo'n 20 minutjes rijden) om daar even Marlies Dekkers te scoren, dan terug naar huis, eten, band plakken (met mijn skills neem ik er een uur voor) en dan waarschijnlijk nog even leren. Wel weer een keer optijd naar bed vandaag want morgen heb ik eerste t/m zesde dus tot 13.55 op school dus ik kan niets beloven, ook voor morgen niet, en vrijdag ook niet want dan ga ik een weekend weg.


    zoo druk programma xD. Ik kan ook niet bandplakken dus dat laat ik altijd doen xD. Ik moet morgen van 10 uur tot kwart over 4 en vrijdag vrij:)


    ~

    Mesut schreef:
    Uhu zoiets. Hun lievelingsvoetballer is gewoon wie hun lievelinsvoetballer is over het algemeen!

    Mag ik daar wel Sneijder invullen? c:

    LHemsworth schreef:
    (...)

    zoo druk programma xD. Ik kan ook niet bandplakken dus dat laat ik altijd doen xD. Ik moet morgen van 10 uur tot kwart over 4 en vrijdag vrij:)


    Tja, laten doen gaat een beetje moeilijk zonder mannen in huis :') Dus dat is of mijn mama's fiets, die veel te hoog is, of lopen of met de bus maar dat kon niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    (...)
    Mag ik daar wel Sneijder invullen? c:


    Yesss you can. C:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boutella schreef:
    (...)

    Tja, laten doen gaat een beetje moeilijk zonder mannen in huis :') Dus dat is of mijn mama's fiets, die veel te hoog is, of lopen of met de bus maar dat kon niet.


    Bee een stuk lopen is ook niet prettig xD


    ~

    Ik ga even schrijven knuffels! =3


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik ga even schrijven knuffels! =3


    ik ga zo op laptop en ook schrijven :) knuffels terugg meiss(flower)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Hij zorgt voor de centjes en jij geeft ze uit :')
    Maar meiden, ik ga nu echt leren want anders kan ik zo mijn nieuwe kleding wel gedag zeggen en komt die band er ook niet meer van. Moest vandaag drie kwartier naar school en terug lopen want was mij OV ook kwijt ):


    Neeeee, want ik moet morgen oppassen en dus ook moneymaken - al is het heeeeeel veel minder haha. Mesuttie gaat mee en Ricky ook, eens kijken of ze zo goed zijn met kinderen als dat ik denk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Neeeee, want ik moet morgen oppassen en dus ook moneymaken - al is het heeeeeel veel minder haha. Mesuttie gaat mee en Ricky ook, eens kijken of ze zo goed zijn met kinderen als dat ik denk.


    komt vast goed :) de meeste voetballers zijn wel aardig goed met kindjes :Y)


    ~