• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië




    :Y)The Knuffeltjes:Y)

    | Marjolien Gómez | Kim Sneijder | Sanne Káka | Cheryl Torres | Charissa van der Vaart | Lotte Özil | Amy Torres | Jasmine Villa | Naomi Khedira | Demi Ronaldo | Claire Huntelaar |

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 0:29 ]


    ars moriendi

    Mark van Bommel vindt dat het tijd is voor een nieuwe generatie bij het Nederlands elftal. De kersverse PSV'er, op het EK nog aanvoerder van Oranje, maakt op het digitale thuis van de KNVB bekend officieus afscheid te nemen van het Nederlands elftal.

    Helemaal bedanken voor de nationale ploeg zegt Van Bommel niet te willen doen. 'Dat wil ik niet. Wellicht komt er een moment dat de bondscoach in de toekomst door omstandigheden alsnog een beroep op mij wil of moet doen. Dan wil ik er zijn.'

    De 79-voudig international denkt echter wel dat het tijd is plaats te maken voor een nieuwe generatie. 'De tijd is rijp voor talentvolle, jonge spelers. Die zijn er en moeten zich nu op het allerhoogste niveau ontwikkelen.'

    Van Bommel stelde hevig teleur op het EK in Polen en Oekraïne, waar Oranje al in de eerste ronde roem- en puntloos werd uitgeschakeld. De 35-jarige aanvoerder werd voor het laatste duel tegen Portugal door bondscoach Bert van Marwijk gepasseerd.

    © Parool.

    Boutella schreef:
    (...)

    You're just jealours. I think he's sexy and Haters gonna hate or sleep.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jaaa ik liet die na me presentatie in de klas horen en iedereen zei van jaaa das fucking vals.. Ik vond het meevallen


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ronaldo is btw gwn hot er hangen 3 posters van hem op me kamertje waarvan 2 shirtless :9~


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fierte schreef:
    Mark van Bommel vindt dat het tijd is voor een nieuwe generatie bij het Nederlands elftal. De kersverse PSV'er, op het EK nog aanvoerder van Oranje, maakt op het digitale thuis van de KNVB bekend officieus afscheid te nemen van het Nederlands elftal.

    Helemaal bedanken voor de nationale ploeg zegt Van Bommel niet te willen doen. 'Dat wil ik niet. Wellicht komt er een moment dat de bondscoach in de toekomst door omstandigheden alsnog een beroep op mij wil of moet doen. Dan wil ik er zijn.'

    De 79-voudig international denkt echter wel dat het tijd is plaats te maken voor een nieuwe generatie. 'De tijd is rijp voor talentvolle, jonge spelers. Die zijn er en moeten zich nu op het allerhoogste niveau ontwikkelen.'

    Van Bommel stelde hevig teleur op het EK in Polen en Oekraïne, waar Oranje al in de eerste ronde roem- en puntloos werd uitgeschakeld. De 35-jarige aanvoerder werd voor het laatste duel tegen Portugal door bondscoach Bert van Marwijk gepasseerd.

    © Parool.


    We vinden het allemaal tijd voor een nieuwe generatie '-.-. Ach, hij is toch al 35 dan is het einde van je carrière al wel inzicht en zo goed was hij ook niet meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:



    Haha sexy hoor :P


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ga PLL kijken en daarna Amy's chapter lezen. ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Braxford schreef:
    Ronaldo is btw gwn hot er hangen 3 posters van hem op me kamertje waarvan 2 shirtless :9~

    Nice! Bij mij hangen er 2 van het Nederlands elftal, 1 van One Direction en 1 van David Villa. Maar die van David Villa ben ik zo zat aan het worden dus die gaat weg.



    Ik kan echt genieten van Criska. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:



    HAHAHAHAHAHAHA!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    6 pagina's reacties op me laatste hoofdstuk ;o


    Woop. Woop. Ik ben al blij met één.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mesut schreef:


    HAHAHAHAAH GENIAAAALL


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    Naaaaaaawh.


    Big girls cry when their hearts are breaking