• Topic 84 is voor Sarah. Als zijn niet on-line is, voor Lisette (':. En anders voor de laatste reactie-zetter.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:49 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Goodmorning c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hallo (:

    Oh, trouwens, ik ben er dit weekend van vrijdag (22 juni) t/m maandag (25 juni) niet. Ik ga een weekendje weg met mijn opa, oma, etc omdat mijn opa 70 is geworden ;d


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    Hallo (:

    Oh, trouwens, ik ben er dit weekend van vrijdag (22 juni) t/m maandag (25 juni) niet. Ik ga een weekendje weg met mijn opa, oma, etc omdat mijn opa 70 is geworden ;d


    Hi c:
    Als we de oude beginpost terug hebben, kan iemand het er dan wel bij zetten. :-)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Hi c:
    Als we de oude beginpost terug hebben, kan iemand het er dan wel bij zetten. :-)


    Oké ^^
    Dan ga ik nu aankleden, voordat ik te laat op school ben D:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Oké ^^
    Dan ga ik nu aankleden, voordat ik te laat op school ben D:


    Is goed, veel plezier op school 8D.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En ik ga naar beneden, eten enso en dan naar school. Naar Walibi, whoop. Ik ben pas vanavond rond 18 a 19 uur weer online. Byes <3!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    En ik ga naar beneden, eten enso en dan naar school. Naar Walibi, whoop. Ik ben pas vanavond rond 18 a 19 uur weer online. Byes <3!


    Awesome, veel plezier! c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    LIEKJE!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Helleus


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yay ik ben ee keer de eerste,nu ga ik eten pannekoeken en boekweitkoek en dat noemen wij Boegese kook


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Straks herkansing... omg


    Life is hard and then we die

    Succes


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik haat mijn moeder :@


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ga leren. Tot vanavond 23 uur. Als ik dan nog leef. Ik mag over 1 les van geschiedenis maar 12 minuten doen om om 6 uur klaar te zijn én Engels dan ook al af te hebben. D:
    Heb ik daarstraks uit gerekend.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    Ik ga leren. Tot vanavond 23 uur. Als ik dan nog leef. Ik mag over 1 les van geschiedenis maar 12 minuten doen om om 6 uur klaar te zijn én Engels dan ook al af te hebben. D:
    Heb ik daarstraks uit gerekend.


    Succes dan maar ;o


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.