TessaRose schreef:
(...)
*TESSJE (anders spreek je het uit als "Teeeesje", met een lange eerste "e" dus. Moet Lisetje dan ook met twee "t's", ja volgens mij wel ja.)
HEE LIESJE
Nee, Tesje:Y)
Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.
Idd. De reden waarom het niet als Teeeeeesje uitgesproken wordt, is
a. Wij weten hoe het wel moet.
b. Het gaat niet om twee dezelfde medeklinkers achter elkaar, maar gewoon om twee. Je zegt toch ook denken ipv deeeeeeeeeeeenken?
c. Het ziet er raar uit.
Voel me best wel nerdy, nu...
En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!
Clint schreef:
(...)
MOOI ZO.
Duits, Nederlands en wiskunde gingen goed, morgen zullen Engels, Latijn en Anglia bij mij ook wel goed gaan en de rekentoets vrijdag ook
WAT THA HEK IS ANGLIA?
Mij is nu erg nieuwschierig...
Ik dacht eerst Engels, maar er staat al Engels. Dus HUH?
En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!
Hoe is het met iedereen? Met mij vrijwel goed Ik vind namelijk (wéér) een andere jongen leuk en ik heb van tien voor twaalf tot ongeveer drie kwartier geleden mee zitten kletsen (er zat wel iemand bij, maar het was gewoon gezellig). En nu ben ik een beetje happy
Idd. De reden waarom het niet als Teeeeeesje uitgesproken wordt, is
a. Wij weten hoe het wel moet.
b. Het gaat niet om twee dezelfde medeklinkers achter elkaar, maar gewoon om twee. Je zegt toch ook denken ipv deeeeeeeeeeeenken?
c. Het ziet er raar uit.
Voel me best wel nerdy, nu...
"Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne
Hoe is het met iedereen? Met mij vrijwel goed Ik vind namelijk (wéér) een andere jongen leuk en ik heb van tien voor twaalf tot ongeveer drie kwartier geleden mee zitten kletsen (er zat wel iemand bij, maar het was gewoon gezellig). En nu ben ik een beetje happy
Wat vinden jullie van mijn nieuwe signature?
En meneer de collega dan?
And I like it, Sofalf.
Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.