Vermoord me niet om wat ik hier zeg;
Ik heb zo het gevoel dat iedereen op Q. levensloos, veel problemen heeft en lui is.. Neem niet persoonlijk op, ik praat zowat over het algemeen en ik weet heus wel dat er mensen tussenzitten dat niet zo zijn.
Maar;
- Mensen die op Q. zitten, zijn meestal levensloos. sommigen geven het toe. Ze zitten soms uren voor de pc zonder pauze en vervelen hun dan.
- Mensen worden luier en luier. Als iemand bijvoorbeeld vraagt om reacties te plaatsen op haar foto, haar Quiz te maken,.. negeren ze dat topic of doen ze het gewoon niet. Ik zal eerlijk zijn; zo ben ik meestal ook. Maar ik ben niet levensloos, ik zit niet uren voor de pc.
- Mensen hier op Q. zitten vaak met problemen. En dan heb ik het niet over kleine problemen, maar over nogal ernstige problemen. Lopen ze zo weg van hun problemen, of vergeten ze zo hun problemen?
Ikzelf heb ook problemen, maar als ik er niet aan wil denken of weg wil lopen van mijn problemen, sluit ik me gewoon op in mijn kamer..
Sorry als een spellings/zinfouten inzitten, ik heb nogal vermoeiend weekend gehad.
Hmpf, mensen neem het niet persoonlijk op! Het is een/mijn beeld op de Quizletters.
Shakin' their ass like they just don't care.