• weer een idee!!;)

    een jongen [Tom] is toen hij klein was[2] gescheiden van zijn 2lingbroertje[Bill].Na 16 jaar komen ze elkaar tegen,doordat Tom's vader is overleden,Hij moet naar zijn moeder,die hij 16 jaar niet gezien heeft...Hij weet niet hoe hij zich moet gedragen tegen haar en zeker niet tegen die leuke jongen die plots zijn 2lingbroertje blijkt te zijn..Hij sluit zich vaak op in zijn kamer...Bill vindt dat niet leuk en vertelt dan tegen Tom wat hij voelt..Tom gelooft zijn oren niet...Hoe loopt dit af??

    wel rollen heb ik nodig?

    Vriendin Gustav; Nickaaii
    Vriend Andreas(een naam is goed!:P);
    Vriendin Georg; Flo
    BF Tom; DarkAngelTom
    BF Bill; BiLlPRinCeSs

    Wat wil ik weten?;

    Rol;

    Tekstje(niet te kort!!);

    Plaatje(mag scene of emo zijn!;));

    Wat vindt je van TC?;

    Wat vindt je van mijn idee?;

    Wat vindt je van mij?;

    Waarom wil je de rol?;

    Succes!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ike Ike BF Bill;

    Info komt zo ;)


    Dunno ><

    Rol;
    BF Bill
    Tekstje(niet te kort!!);
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 18 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet plijte!!
    Bye Xx

    Plaatje(mag scene of emo zijn!);
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Wat vindt je van TC?;
    Te Mooi,, 2 mensjes die elkaar zo veel liefde geven,, dat is tog te mooi gewoon!
    Wat vindt je van mijn idee?;
    Geniaal!
    Wat vindt je van mij?;
    Iemand die te goed is in verhaalen sgrijfen!!!!
    Waarom wil je de rol?;
    OMdat het me een eer lijkt die te spelen!!!!


    Dunno ><

    Rol; Bf Bill of vriendin Georg
    Tekstje(niet te kort!!);
    Hee,Ik ben Rachel en ik ben 20 jaartjes jong.
    Ik ben een koppig persoon met een hele eigen wil. Mijn vrienden zeggen dat ik knetter gek ben. Maar zelf zeg ik dat ik erg lief en zorgzaam ben. Altijd het positieve zeggen hex'D
    Ik ben verslaafd aan mijn gitaar en schetsboek. In mijn schetsboek staan teksten,songteksten,verhalen en gedichten. Maar ook schetsen van kleding.
    Ik kan niet zonder lolly's en mijn geliefde eyeliner.
    Ik ben gek op voetbalen en doe dat ook 1 keer in de week.
    Ik heb daarintegen een gruwelijke hekel aan zinloos geweld en dierenleed. Maar ook aan huppelgedrag en muggen.
    Plaatje(mag scene of emo zijn!); http://s2.fotolog.com.ar/photo/l/000/616/616378_4250014464.jpg
    Wat vindt je van TC?; Mooi,tenminste als het mooi geschreven is
    Wat vindt je van mijn idee?; Heel erg mooi!
    Wat vindt je van mij?; Ik ken ej niet heel goed. Maar je schrijft super verhalen!
    Waarom wil je de rol?; Omdat ik een rolletje in je verhaal wil^^


    Music is the new sex

    Dankje!!! voor de rol!!!(K)
    Will je laten weten, waneer de erste is?! [A]


    Dunno ><

    ja!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bedankt<3


    Music is the new sex

    Rol; vriendin Gustav
    Tekstje(niet te kort!!);
    Heey ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik ben de vriendin van Gustav hij is echt super lief voor me en ik zou ook niet meer zonder hem kunnen wand ja een laven zonder hem kan ik me niet meer voorstellen
    Ook sta ik altijd voor hem klaar en natuurlijk ook voor mijn vrienden en kan ik ook behulpzaam zijn
    Ook kan ik verlegen worden maar dan komt dat meestel door complimentjes ik weet dan niet wat ik er mee moet en dan word ik verlegen
    Ook vind ik het leuk om tekesten te schrijven en lach ik graag mij zie je ook niet snel chagerijnig ;)
    Maar ik ga nu heb met gustav afgesproken om naar de bios te gaan en ik hoor net de derubel gaan dus ik denk dat het hem is doei doei (K)
    Plaatje(mag scene of emo
    zijn!);
    http://www.bartcop.com/sarah-michelle-gellar-01.jpg
    Wat vindt je van TC?; super
    Wat vindt je van mijn idee?; een top idee
    Wat vindt je van mij?; gezzelig en een aardig meisje
    Waarom wil je de rol?; omdat het me super lijkt om deze rol een keer te mogen


    You can't touch music but music touch you