Wat heeft quizlet vandaag allemaal aangetrokken? [ topic verplaatst door een moderator ]
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
Een kort broekje en een oversized shirt omdat ik mijn kamer aan het verbouwen ben (:
Shit happens but pee happens a lot more.
~Koraalrood shirt ~Paarse hotpants
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."
beige (driekwart)broek, zwart T-shirt met nijlpaard erop met kleurrijk klavertje vier en de tekst : "be my lucky hippo".
Voetbal broekje met een h&m shirtje:Y)
Learn who you are before someone tells you who you should be.
- Een blauw, groen, geel, roze, gebloemde hotpants - Zwart hemdje - Zachtroze hakken - Sieraden
It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk
-Een blauw-wit gestreepte, wijde top -Een lichte short -En ik liep de halve dag op blote voeten, en anders op zwarte slippers.
If a writer falls in love with you, you can never die
bikini
Life is a beautiful struggle
Ondergoed Korte spijkerbroek Zwaart hempje met blauwe print zilver/zwarte sleehakken
Mijn brakpak. Te grote, donkergrijze joggingbroek. Een lichtbruin met donkerbruin shirt, loszittend dun dus ik stik er niet in. Verder had ik bordeauxrode All-Stars aan, maar die zijn net uit. x)
And now we're counting down to Phase Zero.
Momenteel mijn pyjama
Life is full of fake people
bruin shortje en lichtblauwe polo :d
I'm in love with cities I've never been to and people I never met.
Pyjama.
Birds born in a cage think flying is an illness.
Een witte hotpants met een zwart hemdje.
Bad decisions make good stories.
Mijn pyjama: een felblauw topje en een zwart broekje.
Spijkershort, een rood topje, zilveren birckenstocks.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'