• Why the bloody hell would you want to tattoo a subway map on your body? D: So inconvenient ... What if you have to move? ¬¬



    Til hug og blod.

    Ik heb nog nooit een kaart gezien met een piercing erdoor
    Ieel.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 14:52 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Omdat Perkamentus beweerde dat hij er een litteken van had? (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het op zich wel geinig om te zien. Maar het nut ervan? Ik zou het niet weten x').

    Zot zijn doet geen zeer zeker. Het is zelf niet mooi. Maar wel handig voor je vrienden als ze het openbaar vervoer willen gebruiken. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Zot zijn doet geen zeer zeker. Het is zelf niet mooi. Maar wel handig voor je vrienden als ze het openbaar vervoer willen gebruiken. :')


    Nou, geloof me maar dat de meeste tattoos wel zeer doen tijdens het zetten hoor. :'D


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Nou, geloof me maar dat de meeste tattoos wel zeer doen tijdens het zetten hoor. :'D
    Hah ik bedoelde het zo niet. Ik kan mij wel inbeelden dat een tatoeage zetten pijn doet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Hah ik bedoelde het zo niet. Ik kan mij wel inbeelden dat een tatoeage zetten pijn doet.


    Ik snap wat je bedoelde, maar een pijnlijke grap is het wel hoor. :')
    En naar mijn gevoel toch wel een waar je naderhand spijt van krijgt of voor schaamt om te laten zien. Ik ben grote voorstander voor tats hoor ... Maar sommigen vind ik echt dom. :')
    Al is deze dom op een niveau dat je er nog om kunt lachen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 14:59 ]


    Til hug og blod.

    Frodo schreef:
    Omdat Perkamentus beweerde dat hij er een litteken van had? (A)

    Dat is precies wat ik dacht!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Frodo schreef:
    Omdat Perkamentus beweerde dat hij er een litteken van had? (A)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Retaliate schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoelde, maar een pijnlijke grap is het wel hoor. :')
    En naar mijn gevoel toch wel een waar je naderhand spijt van krijgt of voor schaamt om te laten zien. Ik ben grote voorstander voor tats hoor ... Maar sommigen vind ik echt dom. :')
    Al is deze dom op een niveau dat je er nog om kunt lachen.
    Ik vind deze tatoeage eigenlijk echt nutteloos. Het doet me stiekem ook aan Prison Break denken, want die had ook een plan op hem laten tatoeëren. (dat duurde blijkbaar iedere dag 3u ofzo om die stickers aan te brengen)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Frodo schreef:
    Omdat Perkamentus beweerde dat hij er een litteken van had? (A)

    Was dat niet boven zijn linkerknie? :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Errin schreef:
    (...)Ik vind deze tatoeage eigenlijk echt nutteloos. Het doet me stiekem ook aan Prison Break denken, want die had ook een plan op hem laten tatoeëren. (dat duurde blijkbaar iedere dag 3u ofzo om die stickers aan te brengen)

    Haha ik dacht ook meteen aan Scofield (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die wil ik nog eens zien als ze oud en verrimpeld is of na een zwangerschap...
    't Zal wreed schoon zijn.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Well.. It sounds usefull?

    Zelf zou ik het in ieder geval nooit doen.. Maar als diegene er blij van word?


    Don't be like the rest of them, darling

    Frodo schreef:
    Omdat Perkamentus beweerde dat hij er een litteken van had? (A)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."