Ik heb mijn opa verloren in '88, mijn andere opa is overleden in '89. Ze zijn beide in korte tijd na elkaar overleden. Ik heb ze nooit gekend, nooit hun stem gehoord, nooit gezien. Altijd als ik bij mijn oma bleef slapen, zei ik altijd "Oma, kun je nog eens een verhaaltje over opa vertellen?" en dat deed ze dan ook. Mijn andere oma vertelde niet vaak iets over hem. Maar ik kreeg altijd verhalen te horen van mijn ouders. Elke keer zeiden ze dan erbij "Wat hadden je opa's jullie leuk gevonden, ze zouden jullie helemaal vertroeteld hebben" elke keer als ze dat zeggen, voel ik me best slecht. Ik ben nooit opgegroeid met opa's dus ik weet ook niet echt hoe het voelt. Maar altijd als ik me slecht voel, als ik het niet zie zitten, denk ik aan hen. Ik beeld me dan in hoe ze me zouden troosten. Ik wil eigenlijk met dit topic zeggen dat, waar mijn opa's ook mogen zijn, ze zullen altijd van me houden. Ik wil graag even aan ze denken vandaag, omdat ze beide vaders zijn. Ik hoop dat ze niet geleden hebben. Ik hoop dat ze het goed daar hebben waar ze zijn. En het meeste hoop ik: Dat ik zo ooit, misschien in een ander leven, zal ontmoeten. Opa's, ik houd van jullie!
-Sorry als ik jullie tijd verspilde maar dit moest even van mijn hart.
Swag,♥ Van Inge(L)