Tsja, een zeiktopic dus, maar ik wil het toch even kwijt.
Er zit een jongen bij mij in de klas, en we zijn gewoon goede vrienden. Niets meer ofzo, gewoon vrienden. In ieder geval, mijn vriendinnen mochten hem nooit zo en negeerde hem altijd een beetje. Dat maakte mij niks uit, want wij waren gewoon vrienden, maar nu komt het.
De laatste tijd zijn hij en ik gewoon nog betere vrienden geworden dan we al waren, en een vriendin van mij merkte dat. Hiervoor had zij nooit echt interesse in hem getoond, ze praatte eigenlijk nooit met hem of deed gemeen tegen hem, maar ineens begon ze overdreven aardig tegen hem te doen. In de klas ging ze bijna elke les naast hem zitten en ze deed heel klef terwijl ze hem een week eerder helemaal niet aardig vond. Ik vind het niet erg dat ze vrienden zijn, hartstikke leuk allemaal, maar volgens mij vind ze hem helemaal niet echt aardig en doet ze alleen zo tegen hem omdat ze jaloers is op de vriendschap die hij en ik hadden. Ja, hadden, want de laatste tijd is hij alleen nog maar met haar bezig en hij praat nauwelijks meer met mij.
Ik kan daar gewoon zo boos over worden, zij is nu bezig met een vriendschap verpesten, alleen uit jaloezie. En hij heeft het niet eens door.
The universal language of art.