• Hi,

    Ik heb een vraag, alleen geen idee of iemand het weet. Ik doe havo 3 momenteel en dit jaar heb ik het niet gehaald. Ik blijf dus zitten, of ik ga naar vmbo 4. Aangezien ik een ontzettende hekel heb aan mijn school, ik denk bijna iedereen wel, zie ik het totaal niet zitten om te blijven zitten. Omdat dat betekend dat ik nog drie jaar op die school zit.. Maar weet iemand met wat voor punten je naar vmbo 4 kunt? Of gewoon met alle punten..

    Thank you!


    Smile and live.

    Volgens mij kan dat niet, omdat je in vmbo 3 al schoolexamens krijgt en die punten tellen mee voor je examen in de vierde. Je kan ook gewoon nog één jaartje havo doen en met het overgangsbewijs naar MBO.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij kan dat niet, omdat je in vmbo 3 al schoolexamens krijgt en die punten tellen mee voor je examen in de vierde. Je kan ook gewoon nog één jaartje havo doen en met het overgangsbewijs naar MBO.

    Dit is het beste, denk ik.
    Want een CSE doen, daarop moet je je wel goed voorbereiden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ben Belg, dus ik weet niet of je dat kan.
    Maar kan je niet naar een andere school gaan en daar havo 3 doen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je kunt het anders ook even navragen aan een teamleider op school?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Assassin schreef:
    Volgens mij kan dat niet, omdat je in vmbo 3 al schoolexamens krijgt en die punten tellen mee voor je examen in de vierde. Je kan ook gewoon nog één jaartje havo doen en met het overgangsbewijs naar MBO.


    Bij ons kan het wel. Een paar mensen uit mijn klas gaan volgend jaar ook al sowieso naar vmbo 4. Hm ja, dat zou ook een oplossing zijn!


    Smile and live.

    Bij ons op school kan het ook.
    Het verschilt per school dan, denk ik.
    Dus ik zou het inderdaad maar navragen aan iemand bij jou op school.


    Tell me about it, stud.

    Bij ons kan het.. Ze wilde mij er eerst heensturen :Y)
    Maar dat wilde ik echt niet omdat ik helft dit jaar naar havo ging (van vwo)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ja, zal ik maar eens gaan doen. Bedankt! c:


    Smile and live.

    Assassin schreef:
    Volgens mij kan dat niet, omdat je in vmbo 3 al schoolexamens krijgt en die punten tellen mee voor je examen in de vierde. Je kan ook gewoon nog één jaartje havo doen en met het overgangsbewijs naar MBO.


    Het kan wel, je moet alleen de PTA's van de 3e ook nog in de 4e maken, dus dubbel werk. Maar het kan wel, een meisje uit mijn oude klas op het middelbaar kwam ook van HAVO.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het kan wel, maar dan is de kans groot dat je een belangrijke toets van 3vmbo moet inhalen. Al durf ik het ook niet met zekerheid te zeggen aangezien er verschil is tussen vmbo en mavo (waar ik op zat).


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Assassin schreef:
    Volgens mij kan dat niet, omdat je in vmbo 3 al schoolexamens krijgt en die punten tellen mee voor je examen in de vierde. Je kan ook gewoon nog één jaartje havo doen en met het overgangsbewijs naar MBO.


    Het kán wel. Een jongen uit mijn klas heeft dat in de derde ook gedaan, De cijfers die je op de Havo hebt gehaald worden dan een punt hoger voor je TL


    SLOAN.

    Bij mijn weten kun je gewoon zonder speciale punten naar 4 vmbo, ook zonder dat je vanalles moet inhalen. Dat is (bij mijn weten) écht geen probleem.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Een vriendin van mij ging van vmbo tl 2 naar havo 3 maar haalde dat niet en ging toen naar vmbo 4 en is toen geslaagd. Ze moest wel vanalles inhalen

    Eem vriendin van mij ging ook van havo 3 naar vmbo 4 omdat ze het in havo niet vol hield. De overgang is niet dusdanig groot dat je niet naar vmbo 4 kan gaan. Ik zou het gewoon even aan je mentor of conrector vragen (:


    Life is hard, just break it with your head <3