• Ik moet zo om 4 uur werken en om half 6 begint mijn collega. Dat betekent dat ik 1,5 uur alleen moet werken en dat vind ik heel vet want dat heb ik nog nooit gedaan. :Y)

    Ik werk in de snackbar en daar werk ik sinds Maart. Nu weet ik al wel hoe alles moet want het is totaal niet moeilijk werk haha. Maar het duurt altijd wel even voor je alles ook snel kunt en ik vind het dus wel leuk dat mijn baas mij vertrouwt dat ik het kan. Nu is zij er ook wel gewoon bij maar zij doet niet zoveel. (krul)

    Dus ik ben benieuwd hoe het gaat mihi. Hoe is jullie werk? :3


    -

    Succes! Je kunt het vast! (:

    Mijn werk is op de manege, van alles en nog wat dus. Maar het is een leuke bezigheid die je bezig houdt met paarden, of iets anders, en dat vind ik wel fijn!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Succes!

    Ik werk in een vogelpark in de speeltuin/souvenirwinkel/kaartencontrole. Maar ik moet bij wat dan ook er niet aan denken zomaar de leiding te krijgen, dan flip ik `m ._.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn werk is nog onbekend, God knows waar ik terecht kom na mijn 15e verjaardag aankomende zomer. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vakkenvullen bij de AH. Het is niet echt leuk werk, maar het betaalt heel behoorlijk. Het grootste nadeel is eigenlijk dat je nooit weet hoe laat je klaar bent met werken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Forks schreef:
    Mijn werk is nog onbekend, God knows waar ik terecht kom na mijn 15e verjaardag aankomende zomer. [:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb gisteren van vier tot half acht achter de kassa gezeten en dat was de tweede keer dat ik het deed. Ik vind het echt superleuk! Verder doe ik ook DKW (vakkenvullen) en ook dat vind ik erg leuk :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Reepicheep schreef:
    Succes!

    Ik werk in een vogelpark in de speeltuin/souvenirwinkel/kaartencontrole. Maar ik moet bij wat dan ook er niet aan denken zomaar de leiding te krijgen, dan flip ik `m ._.


    Werk je in Avifauna heel toevallig? :3

    Het komt wel goed =D!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 16:28 ]


    To infinity and beyond •

    Ik werk bij een hele kleine C1000,
    omdat het zo klein is en heel weinig medewerkers heeft doe ik van alles.
    Meestal zit ik achter de kassa, maar als het niet druk is en er zit iemand die standaard achter de kassa blijft ga ik de jongens meehelpen met vakkenvullen. Er werken echt alleen maar jongens, en maar 2 meisjes met mij meegeteld.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ik breng gewoon folders rond, 2 uurtjes per week lopen voor €25-30 per maand. Soms wat computers repareren, levert soms ook nog eens wat op. Vind het prima zo.

    Ik ben hard op zoek naar werk, maar ik heb nog niks kunnen vinden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Werk je in Avifauna heel toevallig? :3

    Het komt wel goed =D!
    Jaaaa, Avifauna _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik werk sinds een maand elke zaterdag bij een bakkerij. Het bevalt heel goed, het enige nadeel is dat ik al om 07:00 moet beginnen maar dus wel 's middags al weer klaar ben. (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Reepicheep schreef:
    (...)Jaaaa, Avifauna _O_


    Heb ik ook gewerkt! HAHA.


    To infinity and beyond •