• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (4/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Gereserveerd BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:43 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    BlueRiver schreef:
    Jah, nadat ik mijn infoboekje ( ik ga het geen cursus noemen, anders komt Hunstman weer(: ) heb doorbladerd, ben ik er weer.
    Wish meh good luck!


    Heheh, pas maar op hoor ^^


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Wow dit topic is alweer bijna vol zie ik opeens (krul)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Wow dit topic is alweer bijna vol zie ik opeens (krul)


    Waneer open je het speeltopic? (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Waneer open je het speeltopic? (bloos)

    Rond half 8 aangezien iedereen het daarmee eens was dus c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    (...)
    Rond half 8 aangezien iedereen het daarmee eens was dus c:


    Is goed ^^ hopelijk heb ik daarvoor al gegeten..


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Is goed ^^ hopelijk heb ik daarvoor al gegeten..


    Ja ik hoop het ook daarom hadden we half 8 gedaan zodat iedereen een beetje gegeten had enzo c: :Y)

    Ok ik weet niet waarom maar die vork smiley is echt zo'n baas c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Huntsman schreef:
    @ShallNotPass, je had trouwens ook nog een jongen gereserveerd bij een andere rpg, volgens mij had de eigenaar je er al over gepb't.
    Ik wil echt snel starten met die rpg, dusseh :33


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    MoccaSins schreef:
    (...)

    Ja ik hoop het ook daarom hadden we half 8 gedaan zodat iedereen een beetje gegeten had enzo c: :Y)

    Ok ik weet niet waarom maar die vork smiley is echt zo'n baas c:


    Indeed.. Het hangt er bij mij thuis vanaf wanneer mijn moeder eten maakt.. En of er niemand eerder weg moet.. Ik heb 2 zussen en een broertje.. En zelfs thuis voel ik me een buitenbeetje.. Gaat goed dus


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Indeed.. Het hangt er bij mij thuis vanaf wanneer mijn moeder eten maakt.. En of er niemand eerder weg moet.. Ik heb 2 zussen en een broertje.. En zelfs thuis voel ik me een buitenbeetje.. Gaat goed dus


    :c i'm sorry for you,, bij ons thuis zit iedereen gewoon echt op zijn eigen kamer aangezien mijn broer en zijn vriendin de woonkamer in beslag nemen en je daar neit echt graag bij zit...


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    (...)

    :c i'm sorry for you,, bij ons thuis zit iedereen gewoon echt op zijn eigen kamer aangezien mijn broer en zijn vriendin de woonkamer in beslag nemen en je daar neit echt graag bij zit...


    Dat lijkt me inderdaad niet erg fijn.. Ik wacht nogsteeds op de uil met mn hogwarts uitnodiging.. Of een kranten bericht in de krant van een rijk engels gezin dat zoekt naar hun verloren dochter XD


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Dat lijkt me inderdaad niet erg fijn.. Ik wacht nogsteeds op de uil met mn hogwarts uitnodiging.. Of een kranten bericht in de krant van een rijk engels gezin dat zoekt naar hun verloren dochter XD


    Yep me 2, volgens mij is mijn uil gewoon heel erg verdwaald ofzo :c


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    (...)

    Yep me 2, volgens mij is mijn uil gewoon heel erg verdwaald ofzo :c


    Ik heb die uil van Ron, die niet echt snel kan vliegen omdat hij zo oud is .


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    (...)

    Ik heb die uil van Ron, die niet echt snel kan vliegen omdat hij zo oud is .


    Aha dat verklaard veel c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    (...)

    :c i'm sorry for you,, bij ons thuis zit iedereen gewoon echt op zijn eigen kamer aangezien mijn broer en zijn vriendin de woonkamer in beslag nemen en je daar neit echt graag bij zit...


    Mijn papa is in het buitenland voor zijn werk en mijn broers zijn allebei op kot (ze wonen dus eigenlijk alleen in het weekend en in de vakanties thuis (; ) Door de week ben ik dus eigenlijk een beetje enig kind haha . Na al die jaren *evil laugh* :Y)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    (...)

    Ik heb die uil van Ron, die niet echt snel kan vliegen omdat hij zo oud is .


    Toch hoop ik dat mijn uil nu wel snel komt *zucht*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.