• Ik ben bezig in een nieuw wolven verhaal. Even korte uitleg:

    Het gaat over een roedel van rond de 7 wolven van verschillende leeftijden. Ze hebben allemaal een byzondere gave. Sommige moeten hun gave nog onder controle krijgen en soms gaat er het een en ander mis.
    er gebeurt van alles...


    dat was dus een Korte uitleg :p

    maar ik ben dus opzoek naar:

    -Naam van de vallei/land/gebied waar de roedel in leeft (Fantasie mag)?
    Heatherfield
    -Naam van de roedel?
    -Naam van de andere roedel die ze ontmoeten?


    Kan iemand helpen?
    Thanks x

    Romy

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:48 ]

    Het land mag dus echt bestaan x

    Naam van de vallei/land/gebied waar de roedel in leeft (Fantasie mag).
    Ik vind Heatherfield (dat betekent heideveld) wel mooi klinken. ;ss

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:44 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ja indd! staat op de lijst! Thanks!

    sorry ff een up^^
    heb het zo snel mogelijk nodig!

    iemand nog? :$

    Roedel naam.. dat kan misschien de achternaam van de Alfa?

    Had toevallig laatst een boek gelezen en daar was dat zo ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    kan wel, ik moet die naar ook nog vinden, ik heb ook een topic voor rollen gestart (A)

    Het is bijzonder. Op msn/facebook maakt het wellicht niet zozeer uit of je de ij verwisseld met een y, maar in een verhaal is het onnodige luiheid.
    Overigens ga ik je geen namen, plaatsen of karakters geven, maar het advies om zelf inspiratie te vinden voor je verhaal. Helpt je om je fantasy aan te kweken en een stuk origineler te worden/zijn.


    Til hug og blod.

    nou, sorry hoor..
    u schrijft nu fantasy ook met y ipv ie.
    ik ben ook nog meer 12 en niet zo proffesioneel als sommige hierzo..

    Room169 schreef:
    nou, sorry hoor..
    u schrijft nu fantasy ook met y ipv ie.
    ik ben ook nog meer 12 en niet zo proffesioneel als sommige hierzo..


    Fantasy met een y is het Engelse woord en beiden zijn in principe goedgekeurd; maar oké, daar geef ik je gelijk in. :]
    En ik bedoel het ook niet aanvallend hoor, het is juist een advies om van te leren. Misschien kwam het bot over, maar vat het niet zo op. :]
    Overigens (en niet om je te pesten), het is 'professioneel', 'sommigen' (omdat het meervoud is) en alleen 'hier' is genoeg.
    Je hoeft het allemaal niet van me aan te nemen als je niet wilt, maar als je er op let en er gewoonte van maakt om altijd netjes te schrijven en te ontwikkelen, gaat dat op een gegeven moment automatisch.

    En je hoeft echt geen u te zeggen, lieverd. Haha.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 15:30 ]


    Til hug og blod.

    Room169 schreef:
    nou, sorry hoor..
    u schrijft nu fantasy ook met y ipv ie.
    ik ben ook nog meer 12 en niet zo proffesioneel als sommige hierzo..




    Nancy is gewoon soms een warhoofd :Y) Maar ze heeft wel gelijk. Kleine foutjes zoals dat zijn heel irritant als je ze meerdere keren tegenkomt in de tekst.

    Maar je eigen namen vinden is het leukst! Ik ga altijd personen af en kijk op internet. De hoofdpersoon van het verhaal wat ik nu lees heeft bijvoorbeeld een naam die afkomstig is uit een boek over wolven wat ik vroeger uit mijn hoofd kende :Y) Zijn achternaam komt dan weer van internet en betekent iets als "de eenzame zoeker" in een van de 1000000 elventalen die op het internet zwerven. En zo doe ik dat met alle personages. Is leuk!


    quidquid excusatio prandium pro

    waar slaat dat plaatje op :p

    Room169 schreef:
    waar slaat dat plaatje op :p


    Jij zit ook zo van "I'm 12 and what is this" :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Advies:
    - Denk aan dagelijkse dingen: school, vrije tijd, huiswerk, je favouriete dier, etc.
    - Je kan ook kijken in de wolken (kijken of je er iets in kan zien), dat is heel inspirirend.
    - Kijk s'avonds naar de sterren, en zoek een mooie ster.
    - Kijk op internet en zoek een random onderwerp, kijk op wikipedia en kijk of er nog andere (rare) namen op de pagina staan.

    Succes!


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    -Naam van de roedel?
    -Naam van de andere roedel die ze ontmoeten?
    Deze site?
    Misschien heb je er iets aan? Het zijn rare woorden, maar misschien kan je er wat uithalen, hehe. C: