• Heyhey,
    Sinds kort weten xBritta en ik hoe we covers moeten maken, we vinden het allebei superleuk, dus als jullie een cover nodig hebben, maken we die graag!

    Voorbeelden
    1.


    Door xBritta
    2.


    Door MissesStyles
    3.


    Door xBritta

    Bezig met:

    Wachtlijst:

    Al af:

    Tot slot hebben we nog een lijstje wat jullie even moeten invullen:
    Titel:
    Evt. andere tekst:
    Lettertype:
    Plaatjes:
    Sfeer:
    Evt. beschrijving van het verhaal:
    Evt. voorkeur door wie hij wordt gemaakt:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:05 ]


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Heyhey!
    Misschien moet je ook bij het lijstje zetten of ze een voorkeur hebben door wie hij wordt gemaakt?

    Xoxo


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Okee, niemand?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Hm ik vind de kleuren van de lettertypes niet mooi. En bij de tweede vind ik het lettertype bij Harry niet mooi, en bij de eerste zie je dat Zayns gezicht is uitgerekt.

    Timor schreef:
    Hm ik vind de kleuren van de lettertypes niet mooi. En bij de tweede vind ik het lettertype bij Harry niet mooi, en bij de eerste zie je dat Zayns gezicht is uitgerekt.

    Timor schreef:
    Hm ik vind de kleuren van de lettertypes niet mooi. En bij de tweede vind ik het lettertype bij Harry niet mooi, en bij de eerste zie je dat Zayns gezicht is uitgerekt.


    Maar daar kunnen we wat aan doen!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Zo beter?


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Het is veranderd!
    En als je jouw cover niet mooi vindt, kunnen we het gewoon veranderen!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:42 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik heb die van mij ook veranderd en ik hoop dat jullie ze nu wat mooier vinden.


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    MissesStyles schreef:
    Ik heb die van mij ook veranderd en ik hoop dat jullie ze nu wat mooier vinden.


    En reageren ?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Titel: A vegetarian vampire at Hogwarts
    Evt. andere tekst: -
    Lettertype: Iets wat een beetje krullerig is maar toch wel modern
    Plaatjes: Ik kan niet kiezen tussemn deze drie, Kijk maar wat het makkelijkste is(A): Deze, deze of deze.
    verder wil ik deze er ook graag in verwerkt: het liefste wel[1]Het liefste wel[2], HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[1],HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[2]
    kan je er misschien, ook het Cullen logo en het Zweinstein logo inverwerken?
    Sfeer: Magisch en een beetje mysterieus
    Evt. beschrijving van het verhaal: Lucy is een meisje van 17 die de achternaam Cullen draagt. Met haar broers, zussen, pleegouders, en haar beste vriendin Bella Swan, is Lucy gelukkig, en blij met haar leven. Ook al is ze dan een vampier. Alleen… Ze voelt zich niet als de andere. Ze weet dat ze speciaal is! En dan…Alice krijgt een raar beeld: Er is bezoek onderweg! Door dat bezoek Lucy krijgt haar gelijk. Ze is inderdaad anders dan andere vampiers. Maar of ze daar nou zo blij mee mag zijn…
    Maar ondertussen gaan de kids van Harry en Ginny ook naar school. James weet zeker dat die ene klote jaar krijgt: hij is blijven zitten. Albus krijgt grote problemen. En Lily is totaal in de war.
    Evt. voorkeur door wie hij wordt gemaakt: Maakt niet zoveel uit:)

    ps. Het roodharige meisje waar uit jullie zelf mogen kiezen is het belangrijkste!!


    save the bees

    Bleu schreef:
    Titel: A vegetarian vampire at Hogwarts
    Evt. andere tekst: -
    Lettertype: Iets wat een beetje krullerig is maar toch wel modern
    Plaatjes: Ik kan niet kiezen tussemn deze drie, Kijk maar wat het makkelijkste is(A): Deze, deze of deze.
    verder wil ik deze er ook graag in verwerkt: het liefste wel[1]Het liefste wel[2], HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[1],HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[2]
    kan je er misschien, ook het Cullen logo en het Zweinstein logo inverwerken?
    Sfeer: Magisch en een beetje mysterieus
    Evt. beschrijving van het verhaal: Lucy is een meisje van 17 die de achternaam Cullen draagt. Met haar broers, zussen, pleegouders, en haar beste vriendin Bella Swan, is Lucy gelukkig, en blij met haar leven. Ook al is ze dan een vampier. Alleen… Ze voelt zich niet als de andere. Ze weet dat ze speciaal is! En dan…Alice krijgt een raar beeld: Er is bezoek onderweg! Door dat bezoek Lucy krijgt haar gelijk. Ze is inderdaad anders dan andere vampiers. Maar of ze daar nou zo blij mee mag zijn…
    Maar ondertussen gaan de kids van Harry en Ginny ook naar school. James weet zeker dat die ene klote jaar krijgt: hij is blijven zitten. Albus krijgt grote problemen. En Lily is totaal in de war.
    Evt. voorkeur door wie hij wordt gemaakt: Maakt niet zoveel uit:)

    ps. Het roodharige meisje waar uit jullie zelf mogen kiezen is het belangrijkste!!


    Is dit iets?



    Zeg het maar als ik iets moet veranderen!
    En MissesStyles maakt er als het goed is ook één!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Als er iets veranderd moet worden, hoor ik het wel (:


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Deze plaatjes graag:
    Demi.
    of/en:
    Demi.
    of/en:
    Demi.

    Tom.
    en/of:
    Tom.
    en/of:
    Tom.
    enóf:
    Tom.

    Zoiets heb ik het liefst als achtergrond, of iets wat daarop lijkt! ;-)
    Achtergrond.
    Achtergrond.
    Achtergrond.

    Misschien nog als tekst erbij: Love is louder than the pressure to be perfect.
    Tom Kaulitz and Demetria Lovato

    Sfeer moet een beetje dramatisch/romantisch zijn, als je snapt wat ik bedoel! ;-)

    Het maakt me niet uit wie de cover maakt!

    Alvast heel erg bedankt voor de moeite! :-D Als je beter met andere plaatjes kunt werken, vind ik het ook prima!

    We zullen er weer allebei één maken!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    xBritta schreef:
    We zullen er weer allebei één maken!


    Dank jullie wel! ;-)