• Hai...
    Weeral even geleden... Vorige maand melde ik in een topic dat mijn beste vriend zich van het leven beroofd had. het heeft lang geduurd eer ik weer door kon met mijn leven, maar ondertussen ben ik er weer aan bezig... Ik doe mijn best om niet te veel aan hem te denken, maar ook om hem niet te vergeten.
    Maar, vandaag was weer zo'n moeilijke dag. Zijn mama vroeg me immers om foto's van hem door te mailen naar haar opdat zij hem in een album kon vereeuwigen.
    Nu, door naar de foto's te kijken komen alle herinneringen en emoties terug. Ik voel me zo rotslecht nu, ik kan weer niet stoppen met huilen en ik weet gewoon niet meer wat te doen!!!
    Sorry, moest ik gewoon kwijt!!! ='(

    xx

    Ik denk dat, dat een gedeelte is van het verwerken. Sterkte!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het is normaal dat je moet huilen, het is een deel van het verwerken. Toen ik mijn vader vijf jaar geleden verloor heb ik nooit gehuild, dat kwam pas afgelopen jaar. Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier en ik vind het heel knap van je dat je het hier neer zet, dat zegt ook al echt iets. Sterkte en je kan me altijd pb'en als je met een onbekend iemand wilt praten of je hart luchten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het is helemaal niet erg dat je moet huilen, dat is een manier om te relativeren! En het is ook een manier om te verwerken. Zoals hierboven al genoemd is, iedereen doet dit verwerken op zijn eigen manier, daarbij, bij de een duurt het lang, de ander is er sneller overheen en heeft het een plaats gegeven.

    Ik vind het, zoals Boutella zegt, al heel knap van je dat je dit hier neer zet! Dit is ook een manier om je hart te luchten, je verdriet kwijt te kunnen, en om het verdriet en verlies te verwerken.

    Wat je moet doen,, daar heb ik eigenlijk geen antwoord op. Zoals ik al zei, iedereen verwerkt een indrukwekkende gebeurtenis in een keer. Daarom juist is het moeilijk om te zeggen wat je moet doen, wij weten niet waar jij wel of niet behoefte aan hebt, dat weet je alleen zelf. Ik zou zeggen, een huilbui is niet erg, dat kan ook opluchten.
    Misschien helpt het om een tekening te maken, het op van je af te schrijven (bijvoorbeeld in dagboekvorm, of bijvoorbeeld door er een verhaal van te maken met iemand anders in de hoofdrol, maar gebaseerd op je eigen leven). Echter, dit zijn dus voorbeelden he, het is niet dat je het perse moet doen.

    Iniedergeval heeel veel sterkte! En als er iets is, je mag me altijd PB'en! (flower)


    Inspiration can hit you any time

    het is niet erg om te huilen . Laat je gevoelens los , hou het niet voor jezelf en maak iets moois van je leven , hij zou ook heel blij zijn om je blij te zien , denk aan de mooie momenten en lach er om

    want waar hij ook mag zijn , hij is altijd dicht bij jou


    what goes around come BACK around !

    Oh dat is zo kut ;c
    Ik kan je maar één advies geven, stop je gevoel niet weg en laat het naar buiten komen. Huilen mag en is goed, dit is gewoon een manier om het te verwerken. Ik wens je echt superveel sterkte!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is juist goed dat die verdomde tranen komen.
    Beter dat je huilt dan dat je het opkropt toch??

    Sterkte..


    Nobody can see the real me...

    Ik wens je heel veel sterkte, meer weet ik eigenlijk niet te zeggen.


    26 - 02 - '16

    Heel veel sterkte, je kan me altijd zeggen ale er iets is ook al kennen we elkaar niet. <3


    The sun will rise and we will try again.

    het is gewoon het verwerkingsproces, juist goed dat je je tranen de vrije loop laat gaan. Heel veel sterkte meid. Als je met een onbekende wilt praten, maag de me altijd een PB sturen.


    -