• Ik heb echt het liefste vriendinnetje ooit. Wanneer ik over drie weken om 10.00 op het vliegtuig stap om 'alleen' naar Afrika te gaan komt ze me weg brengen, midden in haar vakantie. Dit betekend dat ze daar om 8.00 is en dus rond 5.00 moet opstaan, daarna zien we elkaar vijf weken niet meer wat voor ons best veel is. Ze is echt geweldig voor me! Zijn er mensen met ook zulke lieve vriendinnen/vrienden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yoda, die deze donderdag voor mij naar Rotterdam/Hoek van holland komt om me uit te zwaaien als ik naar Engeland ga. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I don't even have friends ._.
    Except for Gancanagh, who is obviously too sweet, and makes up for the lack of other people :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Escritura schreef:
    Yoda, die deze donderdag voor mij naar Rotterdam/Hoek van holland komt om me uit te zwaaien als ik naar Engeland ga. ^^


    Ga je met de boot? (: ik ben namelijk ook een keer met de boot gegaan en ging toen ook vanaf daar weg (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Miam schreef:
    I don't even have friends ._.
    Except for Gancanagh, who is obviously too sweet, and makes up for the lack of other people :')


    I am your friend! D:

    @jaimyhoi: Ja. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Miam schreef:
    I don't even have friends ._.
    Except for Gancanagh, who is obviously too sweet, and makes up for the lack of other people :')


    ):
    Je moet het ook echt treffen. Eerst had ik ook nooit echte vrienden maar met Liesje heb ik gewoon mijn vrouwelijk wederhelft gevonden :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn beste vriendin Lindsay ze woont nu in amerika maar we skypen de hele tijd en ze komt altijd overvliegen in zomervakantie (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Escritura schreef:
    (...)

    I am your friend! D:


    Awh, yes you are, sweetie (:



    Boutella schreef:
    (...)

    ):
    Je moet het ook echt treffen. Eerst had ik ook nooit echte vrienden maar met Liesje heb ik gewoon mijn vrouwelijk wederhelft gevonden :')


    Oh, ik had 'echte' vrienden, die me zomaar uit het niets lieten staan :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ahh dat is lief.
    Mijn vriend probeert echt zijn schoolwerk zo te plannen dat hij deze 2 weken nog zo vaak mogelijk naar mij kan komen (ik naar hem) voordat ik 6 weken weg ben. en hij zei dat ik hem midden in de nacht mag bellen als er iets is/als ik aan de andere kant van de wereld wifi heb gevonden.
    Andersom doe ik dat ook, vanmorgen niet voor niks om 7 uur wakker geworden zodat hij dit weekend nog naar mij kon komen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:54 ]

    Miam schreef:
    (...)

    Oh, ik had 'echte' vrienden, die me zomaar uit het niets lieten staan :W


    Zulke vrienden ken ik :')Ach, zelf ben ik door hen alleen maar sterker/arroganter geworden dus ergens ben ik ze stuk voor stuk wel dankbaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gingerette is echt een geweldig meisje. Bij haar kan ik alles kwijt.
    Maar ze zit eigenlijk nooit op Q.
    Verder heb een nog een hele bups vriendinnen, die allemaal even lief zijn, op hun eigen manier :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Boutella schreef:
    (...)

    Zulke vrienden ken ik :')Ach, zelf ben ik door hen alleen maar sterker/arroganter geworden dus ergens ben ik ze stuk voor stuk wel dankbaar.


    Na 8 jaar kom je daar niet sterker uit, en is het eerder een echte domper :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Miam schreef:
    (...)

    Na 8 jaar kom je daar niet sterker uit, en is het eerder een echte domper :')


    Ach, na in elkaar geslagen worden door de jongen die je al sinds je tweede kent en feitelijk eigenlijk je broertje is geworden is ook niet leuk maar nu kan ik de 'goede' mensen er wel uitpikken en echte woorden/gebaren waarderen. Ik denk dat alles een reden heeft zo ook die vrienden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ach, na in elkaar geslagen worden door de jongen die je al sinds je tweede kent en feitelijk eigenlijk je broertje is geworden is ook niet leuk maar nu kan ik de 'goede' mensen er wel uitpikken en echte woorden/gebaren waarderen. Ik denk dat alles een reden heeft zo ook die vrienden.


    Dat sucks ._.
    Maar ik ben de afgelopen maanden echt al mijn vrienden kwijtgeraakt, en als ik Elise niet had gehad... Well, I guess you wouldn't be talking to me right now (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Miam schreef:
    (...)

    Dat sucks ._.
    Maar ik ben de afgelopen maanden echt al mijn vrienden kwijtgeraakt, en als ik Elise niet had gehad... Well, I guess you wouldn't be talking to me right now (:


    Hij heeft nog steeds het lef om me zusje te noemen.
    Maar ww, dat van jou vind ik eignelijk best heftig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hij heeft nog steeds het lef om me zusje te noemen.
    Maar ww, dat van jou vind ik eignelijk best heftig.


    Die durft ._.
    Ach ja, ik probeer me er niet teveel van aan te trekken (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.