• Thanks.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:39 ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    Hehe, ik volg die story ^^ galaxy defender over here!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha nice ! ^^


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik wil heel graag een rol doen, ahah :9~
    Mag ik vriendin Danny doen?


    Volledige naam: Hayley Marie Smith
    Roepnaam: Hayley
    Geboortedatum: 01-03-1988
    2 goede karaktereigenschappen: behulpzaam & snel bezorgd
    2 slechte karaktereigenschappen: snel jaloers & ongeduldig
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    Hayley heeft lang blond haar wat overloopt van donkerblond naar lichtblond. Haar ogen zijn lichtblauw. Ze is ongeveer 1.73m en heeft een slank figuur en lange benen. Ze draagt 's zomers graag tanktops en korte broeken. Wanneer het niet warm is draagt ze meestal skinny jeans en vesten, het liefst die van Danny.
    Extra: Ze kent Danny al vanaf de basisschool.

    Ik weet trouwens niet wie het meisje op de foto is, sorry.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:22 ]


    Destroy what destroys you.

    yesss, mag ik vriendin Harry of Dougie (maakt niet zoveel uit welke), ik vul zsm in!
    Ik ga trouwens eerst even het verhaal tot nu toe lezen :}

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:03 ]


    As travars

    @ Chuggaa Thanks ! (:

    @ cathedral Sure 1 ^^

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:10 ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik a het ook gewoon proberen
    En normaal gebruik ik Carrie Fletcher als plaatje, maar dat kan nu niet. Haha (:

    Dougies girlfriend!
    Naam; Annalysia Elisabeth Nightingale
    Roepnaam: Ann of Anna
    Geboortedatum: 22 march 1990
    2 goede: vrolijk geduldig
    2 slechte: lui, heeeeeel lui. En is heel verlegen als ze diegene niet goed kent, ze klapt Dan dicht. 
    Uiterlijk: Anna. Ashley Benson
    Anna heeft blond haar met een kleine slag onderin. Ze heeft felle opvallende ogen Waar ze trots op is. Ze is niet groot 1.60m en maakt graag gebruik can hoge hakken. 
    Extra: houdt van fotografie 

    Hope you'll like it!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:20 ]


    Nobody important? In nine hundred years of time and space I've never met anyone who wasn't important - The Doctor

    Thanks !


    You've cat to be kitten me right meow.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:24 ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    Zo het heeft even geduurd, maar hier is het hahaha

    Volledige naam: Emily Ann Merrick
    Roepnaam: Emily
    Geboortedatum: 15-09-1989
    2 goede karaktereigenschappen: (1) Emily is rustig, en kan zich bij de meest zenuwslopende situatie kalm weten te houden. (2) Emily is vrolijk en positief ingesteld. In de meeste situatie ziet ze wel iets positiefs en ze probeert altijd vrolijk te blijven en over te komen. Mensen in haar omgeving zullen haar niet snel verdrietig/boos zien,
    2 slechte karaktereigenschappen: (1) Als Emily zich niet op haar gemak voelt, bij bijvoorbeeld mensen die ze niet kent, is ze stil en kunnen mensen niet echt hoogte van haar krijgen. Hierdoor kan ze op sommige mensen ook arrogant of ongeïnteresseerd overkomen. (2) Emily kan moeilijk beslissingen nemen en zal dus vaak eerst iemand om zijn of haar mening vragen voordat ze iets doet, iets wat ze zelf ook irritant vind, maar ze is bang dat ze het verkeerde doet of kiest.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    Emily heeft een bleke huidskleur, wat door haar donker rode/paarse haar nog bleker lijkt. Ze heeft van zichzelf rood haar, maar heeft het zelf donkerder geverfd omdat ze dat beter bij zichzelf vindt passen. Haar haar komt tot net over haar schouders, maar ze heeft het vaak in een staart of knot. Ze heeft een normale lichaamsbouw en is 1.70m
    Extra: Haar ouders zijn nog gelukkig samen en ze heeft een broertje die drie jaar jonger is dan zij. Ze kan wel goed met hem opschieten en ook al woont Emily niet meer thuis, ze spreken nog regelmatig met elkaar af om wat te doen.
    Ze heeft een opleiding dierenverzorging gedaan, en werkt nu, naast haar gewone werk, twee ochtenden in de week als vrijwilliger bij een dierenasiel.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 19:46 ]


    As travars

    Mag ik er nog een invullen, haha? :')


    Destroy what destroys you.

    ik wil wel de vriendin van Harry doen :)
    Volledige naam: Arya Green
    Roepnaam: gewoon Arya, of Ary
    Geboortedatum: 7 december 1986
    2 goede karaktereigenschappen: heel vriendelijk, kan wel goed met de meeste mensen opschieten en zorgzaam
    2 slechte karaktereigenschappen: Er zijn sommige dingen en mensen die ze echt niet kan uitstaan bij mensen en dan kan ze nogal fel reageren en ze is koppig
    Uiterlijk (foto+beschrijving):

    lange stijle bruine haren tot net onder haar schouderbladen, grote blauwe ogen en een lichte huid met sproetjes. redelijk klein ongeveer 1m68. heel casual kledingsstijl, ze doet alleen echt moeite voor haar uiterlijk bij feestjes, ze heeft meestal ook geen make-up op.


    hier zie je haar gezicht en ogen wat beter
    Extra:Arya is heel sportief (zij en Harry hebben elkaar misschien zo ontmoet, bij het joggen of in de fitness) en ze is een echte lezer. Ze is redelijk introvert en voelt zich niet zo snel op haar gemak bij mensen die ze niet echt kent, behalve als ze wat aangeschoten is. Bij haar vrienden kan ze wel zichzelf zijn en lekker luid haar ding doen. Ze geeft veel om familie, maar ziet haar gezin bijna nooit omdat ze naar london verhuisde, de rest van haar familie woont nog in Amerika. (ze is trouwens in mijn hoofd het nichtje van John (schrijver) en Hank (muzikant)Green, niet belangrijk voor dit verhaal maarja ;d )

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 22:42 ]


    Love? No. I prefer cats.

    vergeten abo te nemen op dit topic ^^


    Love? No. I prefer cats.

    Vriendin Harry is helaas al bezet , sorry !


    You've cat to be kitten me right meow.

    Heartstrings schreef:
    Vriendin Harry is helaas al bezet , sorry !


    ah, jammer. Je mag mijn personage ook wel gebruiken als huisgenoot/collega, als dat goed in je verhaal past/dat nog kan?

    (oeps ik zie net dat mijn tweede goede eigenschap helemaal geen goede eigenschap is lol (ik verander het maar, ook al is dat misschien niet nodig hahah))

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 19:44 ]


    As travars

    wat Cathedral zegt geldt voor mij ook, als je mijn personage ergens anders voor wil gebruiken mag dat altijd :)


    Love? No. I prefer cats.