• Ik wil graag weten wie er Engels heeft gestudeerd en daar meer informatie over heeft. Ik heb er namelijk heel veel interesse voor om volgend jaar dat te gaan studeren, aangezien Rechten toch niet echt iets voor mij is en ik hierdoor naar andere landen kan verhuizen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    English is awesome. ;D
    Ik heb niet gestudeert maar het lijkt me wel awesome.
    Ik heb maar één jaar Engels gahd op het middelbaar, de rest heb ik mezelf maar aangeleerd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ah, als ik het wist zou ik het je vertellen~
    Misschien kun je sites ervan opzoeken en informatieboekjes aanvragen enzo. Vaak hebben ze ook wel een contactpersoon die dan student is of is geweest aan wie je vragen kunt stellen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb het nóg niet gestudeerd :p Ben van plan om me in September in te schrijven voor English Studies / English and Creative Writing bij twee Schotse universiteiten (:

    Ik heb wel een proefstudeerdag gehad voor Engelse Taal en Literatuur aan de Leidse universiteit, maar dat was niks voor mij: die studie sluit niet op de juiste manier op mijn tweetalig vwo aan. Ik denk wel dat die studie misschien wel goed is als je geen tweetalig hebt gedaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb twee jaar engels gestudeerd! Het was awesome! Ik mocht zelfs naar t geheime kamertje van de MI6 waar aapjes nieuwe stukken van shakespear schrijven!


    quidquid excusatio prandium pro

    Het lijkt me een leuke studie, gewoon in het algemeen, maar een talen studie en/of een cultuur studie heeft bijna geen carrièremogelijkheden..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent