• Voor iedereen die meedoet aan een schrijfwedstrijd om lekker met je concurrentie/mede-deelnemers te kunnen kletsen, inspiratie op te doen of gewoon een break te hebben van het schrijven.
    Natuurlijk ook vrij om te kletsen als je hier niet aan meedoet.

JOIN US.

Team A = #TeamBertNikki'sPratendeWeegschaal
    Team B = #TeamBertLaura'sBuurman
    Team C = ?
    Team D = #TeamDefenders
    Team E = ?

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 20:14 ]

I'd rather die my way, than live yours.

Hallooooooo.

Hoi iedereen die er ondertussen bijgekomen is :Y)

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Huoriel schreef:
    Helloooo my dear ones.

Dat zijn kroon nog wat dingen. Ik had er eentje van school gekregen toen ik nog op de middelbare zat voor Tekenen.

Even terzijde, wat voor niveau/opleiding doen jullie? :D Examen gehad/proefwerkweek etc?

Haai iedereen!

Ik doe nu 3vwo, maar ik heb mijn jaar en toetsweek verkloot, dus ik ga denk ik niet meer over naar 4vwo
    Ik ben bijna klaar met mijn toetsweek, nog twee toetsen maandag en ik ben klaar!

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Huoriel schreef:
    Helloooo my dear ones.

Dat zijn kroon nog wat dingen. Ik had er eentje van school gekregen toen ik nog op de middelbare zat voor Tekenen.

Even terzijde, wat voor niveau/opleiding doen jullie? :D Examen gehad/proefwerkweek etc?

Ik doe 3HAVO nu pww nog twee dagen en ga volgens jaar naar 4HAVO (tenzij ik deze pww ver*:Y))

Proxime schreef:

Hallootjes ;D

Heey, kom ik jou weer eens tegen :'D

The sun will rise and we will try again.

Hoe gaat het nakijken eigenlijk? Krijgen we punten of gaat gewoon de slechtste eruit? xd

Warcraft schreef:
    (...)

Heey, kom ik jou weer eens tegen :'D

Lol, idd ;D

You always have a choice in life, it's sometimes just

Huoriel schreef:
    Helloooo my dear ones.

Ik zit nu in 3Gymnasium, mijn toetsweek begint Woensdag O.o Maar ik ga sowieso over (:

Ik ben wel eens benieuwd hè, wat vind je nou echt geweldig om te schrijven?

Ik zelf hou bevoorbeeld echt van fantasie, ik heb nogal veel fantasie namelijk, ik ben ook van plan om binnekort een onbekende personen verhaal te schrijven over een zelfverzonnen land, ofzo ^^

[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:31 ]

Huoriel schreef:
    Hoe gaat het nakijken eigenlijk? Krijgen we punten of gaat gewoon de slechtste eruit? xd

Bedoel je met mijn wedstrijd? ^^
    Je krijgt punten + beoordelingen en dan vallen er per ronde mensen af

DSalvatorex schreef:
    Ik ben wel eens benieuwd hè, wat vind je nou echt geweldig om te schrijven?

Ik zelf hou bevoorbeeld echt van fantasie, ik heb nogal veel fantasie namelijk, ik ben ook van plan om binnekort een onbekende personen verhaal te schrijven over een zelfverzonnen land, ofzo ^^

Ik schrijf echt van alles, mijn hoofd zit altijd vol met ideeën
    Ik schrijf graag fanfictions omdat ik dan mijn fantasie goed kwijt kan en voormezelf schrijf ik OP
    En ik doe het graag voor schrijfwedstrijden

Schrijven jullie altijd op de computer of ook wel eens op papier?

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ik schrijf nu een verhaal over een jongen die wordt vermoord terwijl hij een toneelstuk speelt. Zulk soort misdaad verhalen vind ik leuk om te schrijven, vooral het complot :'D

Hmm. Dat vind ik moeilijk. Ik vind het best lastig om zo BOEM uit het niets een verhaal te kunnen schrijven. Daarom is het ook leuk om mee te doen aan schrijfwedstrijden :)
    Ik vind fanfics leuk om te schrijven, evenals Onbekende Personen.

Pod schreef:
    (...)

Ik schrijf echt van alles, mijn hoofd zit altijd vol met ideeën
    Ik schrijf graag fanfictions omdat ik dan mijn fantasie goed kwijt kan en voormezelf schrijf ik OP
    En ik doe het graag voor schrijfwedstrijden

Schrijven jullie altijd op de computer of ook wel eens op papier?

Allebei, maar ik hou er echt van om helemaal alleen op een stille plek tegen de muur op de grond te zitten schrijven en dan op papier.

Ik vind het fijner om op de computer te schrijven :')