• Ik huil niet snel op muziek, maar toen ik deze cover vond had ik het niet meer. Niet perse ongelukkig ... Maar het is een nummer dat Val mooi vind en de manier waarop Noah het zingt geeft mij het kippenvel dat ik met Adele nooit heb. De tekst pakt me op deze manier veel meer en ik heb heel wat beelden van ons samen door mijn hoofd zien flitsen. Fuck. My eyes are tearing up again.
    Het verbaasd me overigens niks als het jullie weinig doet, voor mij zijn het alleen de omstandigheden. Maar wie weet vinden een aantal van jullie hem wel ook leuk! :]


    Til hug og blod.

    Noah IS awesome, zoiets valt niet te ontkennen. Deze cover is ook al zo mooi...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I'm not going to listen because I've been crying a lot all week, not risking it. ^^
    But I'm sure it's beautiful.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Frodo schreef:
    Noah IS awesome, zoiets valt niet te ontkennen. Deze cover is ook al zo mooi...


    Absolutely!


    Til hug og blod.

    Hmm, hij kan er mee door C:


    Pretty is just a pretty word.

    SEXYSTYLESx schreef:
    Hmm, hij kan er mee door C:


    Je weet niet wat je zegt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SEXYSTYLESx schreef:
    Hmm, hij kan er mee door C:


    Dan moet je de rest van zijn channel eens doorkijken!
    Hij heeft allerlei nummers die ik normaal helemaal niks vind, tot hij ze besluit te coveren! Hij is echt geniaal! ;D


    Til hug og blod.

    Deze is ook goed! En ik houd echt totaal niet van Adele normaal. Bleh.


    Til hug og blod.

    Ik vindt zijn cover van Sexy and I know it veeeel beter dan de originele versie, hij heeft echt een mooie stem!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Smalth schreef:
    Ik vindt zijn cover van Sexy and I know it veeeel beter dan de originele versie, hij heeft echt een mooie stem!


    Ja, daar heb ik ook al eens topic over gemaakt. He he. 8D


    Til hug og blod.

    WOW! prachtig, dit is echt het enige wat ik kan zeggen zo mooi!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Wat heeft hij een mooie stem zeg! Ik heb stiekem kippenvel, hehe.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben niet helemaal weg van de gitaar, maar ik begrijp wat je bedoelt. Hij zingt gewoon met heel veel gevoel :]. Klinkt cliche, maar 't is gewoon zo.


    i put the fun in funeral

    Ik vind deze ook goed,


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    I did not cry, maar hier zat inderdaad veel meer gevoel in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik vind deze ook goed,



    Christina Grimmie = awesome
    Noah = awesome

    Christina + Noah = freaking awesome!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~