Heeyyy
-ja ik ben nieuw hier maarjah-
Ik ben dus een super grote fan van one direction *0*
en ik zag van die infinity kettingen op het internet staan, maar wist niet waar ik ze kan kopen...
Nu heb ik wel gezien het in t forum dat ze het ook al over hadden, maar misschien is het een idee om ff te zeggen of je recent naar de claires (want daar verkochten ze m toch??) ben t geweest en of ze m daar hadden.. Of zo iets.. Igg zou ik het geweldig vinden als je zou zeggen of je m ergens hebt gezien ofzo....
Hier is n foto
Http://24.media.tumblr.com/tumblr_m421eptlEz1r0ev1zo1_500.jpg
challaz!!
-
16 juni 2012 - 10:25
0
16 juni 2012 - 13:16
0
16 juni 2012 - 13:18
0
Bij ons in Amsterdam heb je iets van 3 filialen van de Claire's, daar verkopen ze die kettingen, ik had er laatst nog wat merch van 1D voor een vriendin gehaald. ^^
To love is to destroy.
16 juni 2012 - 16:46
0
Pheralis schreef:
Bij ons in Amsterdam heb je iets van 3 filialen van de Claire's, daar verkopen ze die kettingen, ik had er laatst nog wat merch van 1D voor een vriendin gehaald. ^^
Ik ben zo jaloers, wij hebben geen Claires in de hele provincieL.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
16 juni 2012 - 16:52
0
Ik vind 'm zelf niet mooi, maar om on-topic te blijven: ga naar de Claire's of zoek online! Misschien is ie ergens anders ook te koop of laat 'm maken? Hij komt er vast wel, gewoon goed zoeken! [:
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
16 juni 2012 - 17:10
0
16 juni 2012 - 17:33
0
ik ben gister naar de Claire's geweest en daar hadden ze hem nog niet. :c
“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”
16 juni 2012 - 18:08
0
Pheralis schreef:
Hebben ze bij allebdrie??
anders ga ik serieus zo snel mogelijk darheen hahah