• Heeyyy

    -ja ik ben nieuw hier maarjah-
    Ik ben dus een super grote fan van one direction *0*
    en ik zag van die infinity kettingen op het internet staan, maar wist niet waar ik ze kan kopen...
    Nu heb ik wel gezien het in t forum dat ze het ook al over hadden, maar misschien is het een idee om ff te zeggen of je recent naar de claires (want daar verkochten ze m toch??) ben t geweest en of ze m daar hadden.. Of zo iets.. Igg zou ik het geweldig vinden als je zou zeggen of je m ergens hebt gezien ofzo....
    Hier is n foto

    Http://24.media.tumblr.com/tumblr_m421eptlEz1r0ev1zo1_500.jpg

    challaz!!

    Ik zou zeggen ga gewoon eens langs. (:

    Bij ons in Amsterdam heb je iets van 3 filialen van de Claire's, daar verkopen ze die kettingen, ik had er laatst nog wat merch van 1D voor een vriendin gehaald. ^^


    To love is to destroy.

    Pheralis schreef:
    Bij ons in Amsterdam heb je iets van 3 filialen van de Claire's, daar verkopen ze die kettingen, ik had er laatst nog wat merch van 1D voor een vriendin gehaald. ^^

    Ik ben zo jaloers, wij hebben geen Claires in de hele provincie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind 'm zelf niet mooi, maar om on-topic te blijven: ga naar de Claire's of zoek online! Misschien is ie ergens anders ook te koop of laat 'm maken? Hij komt er vast wel, gewoon goed zoeken! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hier kan je ze kopen. Je moet wel rekening houden met de verzendingskosten.

    ik ben gister naar de Claire's geweest en daar hadden ze hem nog niet. :c


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Pheralis schreef:
    Bij ons in Amsterdam heb je iets van 3 filialen van de Claire's, daar verkopen ze die kettingen, ik had er laatst nog wat merch van 1D voor een vriendin gehaald. ^^


    Hebben ze bij allebdrie?? :D anders ga ik serieus zo snel mogelijk darheen hahah