Hiii,
Ik ga binnenkort aan een nieuwe story beginnen (die ik al wel geactiveerd heb), en daarvoor heb ik rollen nodig!
Korte uitleg van het verhaal:
Nora is een meisje dat net geslaagd is voor haar eindexamens. Ze wil in Ierland gaan studeren, dus gaat ze op zoek naar gastgezinnen. Het enige gezin dat nog vrij is, is het gezin van Niall. Als Nora verder leest, ziet ze dat die hebben opgegeven dat ze alleen jongens willen ontvangen. Nora wil echt naar Ierland, dus ze besluit te doen alsof ze een jongen is. Ze heeft niet zulke vrouwelijke vormen, dus met een strakke sport-bh lijkt haar lichaam al bijna op dat van een jongen. Ze wil haar haar niet afknippen, dus besluit ze altijd een beanie op te doen. Dit lijkt te werken, maar ze wordt verliefd op Niall, haar 'broer', dus het wordt een stuk moeilijker te doen alsof ze een jongen is. Niall komt erachter, en hij vindt haar bijna gelijk leuk, maar Niall's ouders denken nog steeds dat Nora een jongen is. Dus ze beginnen een geheime relatie.
Rollen die ik nodig heb:
~Beste vriendin van Nora (die in Nederland blijft)
~Nieuwe vrienden van Nora (meisjes & jongens, maar bedenk wel dat ze dan een jongen is)
~Bitch van de school die Nora (als jongen) probeert te versieren
~Jongen waar Nora naast komt te zitten op school
Het lijstje wat je moet invullen:
Volledige naam:
Bijnaam:
Uiterlijk (indien celeb, naam erbij):
Karakter:
Familie:
Verleden:
Extra:
Ik hoop dat ik reacties krijg!
Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.