• Heej,

Ik en AlimaWeasley gaan een Hunger Games story schrijven, maar dan met toverscholen. Onder anderen Durmstrang, Beauxbatons, en Hogwarts ^^

District 1: Durmstrang Institute - Athalia/Jeremy
    District 2: Luxandry - Mexy/Dayte
    District 3: Secondry - Lynn/Mason
    District 4: Beauxbatons - Adelina/Xavier
    District 5: Celestias - Elise/Louis
    District 6: Aquadorinson - Cascada/Aedan
    District 7: Onbekende School - Julaya/Timothi
    District 8: Onbekende School - Aagje/Elaxander
    District 9: Onbekende School - Tinaya/Gregory
    District 10: Onbekende School - Valérie/Donovan
    District 11: Rodeway - Kiana/Brandon
    District 12: Hogwarts - Luna/Ron

Invullen:

Rol:
    Volledige naam:
    Puurbloed/Halfbloed/Modderbloed:
    Leeftijd
    Beste spreuk:
    Uiterlijk Geen bekende personen!:
    Aandenken Voor beroeps is dit een speciaal sieraad, dit maakt ze krachtiger, maar als ze het verliezen zijn ze "Normaal":
    Bloed:
    Familie:
    Extra:

Story

Xoxo,

[ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 17:45 ]

El Diablo.

Rol: District 4. Beauxbatons
    Volledige naam: Rosanna Elizabeth Cage. (Rosa)
    Puurbloed/Halfbloed/Modderbloed: Puurbloed
    Leeftijd: 17
    Beste spreuk: Detentio, paralitis, Conjurus Infarctus.
    Uiterlijk: Zwart stijl haar, hele felle groene ogen, 1,75, slank atletisch postuur, getinte huid.
    Aandenken: Ketting van Evan (broer) met de tekst: 'You will always be my little sister'.
    Familie: Haar vader John is overleden, moeder Joanna, 2 jaar jonger zusje Demi, 6 jaar jonger broertje Maros, 9 maanden jongere Broertje Evan en Evan's tweeling broer jeffrey is Overleden.
    De familie Cage is heel rijk, oud ,bloedzuiver en heel hecht.
    Extra: Toverstok van Ebony hout en met een eenhoornhaar. 12,5 inch en ontsettend flexibel. Gekocht bij Olivanders waar ze zelf werkt.
    Een familie zwaard met zwarte kristallen die te voorschijnkomt als een familie lid die echt nodig heeft.

'Powers are divided into Four; the world is guided by one'

Eerlijk gezegd, ik schrijf liever met zijn tweeën

May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

AlimaWeasley schreef:
    Eerlijk gezegd, ik schrijf liever met zijn tweeën
    '
    oke, daarom vroeg ik het ook

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Rosacagex schreef:
    Rol: District 4. Beauxbatons
    Volledige naam: Rosanna Elizabeth Cage. (Rosa)
    Beste spreuk: Detentio, paralitis, Conjurus Infarctus.
    Uiterlijk: Zwart stijl haar, hele felle groene ogen, 1,75, slank atletisch postuur, getinte huid.
    Aandenken: Ketting van Evan (broer) met de tekst: 'You will always be my little sister'.
    Familie: Haar vader John is overleden, moeder Joanna, 2 jaar jonger zusje Demi, 6 jaar jonger broertje Maros, 9 maanden jongere Broertje Evan en Evan's tweeling broer jeffrey is Overleden.
    De familie Cage is heel rijk, oud ,bloedzuiver en heel hecht.
    Extra: Toverstok van Ebony hout en met een eenhoornhaar. 12,5 inch en ontsettend flexibel. Gekocht bij Olivanders waar ze zelf werkt.
    Een familie zwaard met zwarte kristallen die te voorschijnkomt als een familie lid die echt nodig heeft.

Zou je er een foto bij kunnen doen?

CarrotCurls schreef:
    (...)

Het kan wel, dan kan jij bijvoorbeeld vanuit Hogwarts schrijven..
    Maar dat moet ik dan even met AlimaWeasley bespreken..

vertel me maar in een PB wat het is geworden en waarom (ik kan nergens goed mee overweg, zonder een goede uitleg)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Mag ik het meisje van 6 invullen?

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Sure!

El Diablo.

Rol: Vrouwelijke tribuut District 6
    Volledige naam: Cascada (Cassie) Lingert waterval in het Catalaans
    Puurbloed/Halfbloed/Modderbloed: Halfbloed
    Leeftijd: 15 jaar
    Beste spreuk: Confundo & Aguamenti

Cassie is smal gebouwd,ze is 1.57 m en vindt zichzelf klein. Ze heeft lichtblond haar en bruine ogen.
    Aandenken: Dit armbandje heeft ze van haar beste vriendin, Jolène, gekregen. Het is een vriendschaparmbandje dat ze al heel lang hebben.
    Familie: Haar vader, Fernand Lingert is een dreuzel. Hij is al 23 jaar met zijn vrouw, Odette getrouwd. Samen hebben ze 2 kinderen, Cascada en haar 19-jarige broer Chase. Chase is een van de mooiste jongens uit hun school/district en heeft dan ook veel aanbidsters. Hij flirt heel veel met meisjes, maar kan er niet tegen als jongens met zijn zusje flirten en hij beschermt haar daarom heel goed.
    Extra: Cassie is een stil meisje, dat als ze nieuwe mensen leert kennen heel verlegen is. Na een tijdje bloeit ze open en dan is ze goedlachs en vriendelijk.
    Toverstok: 23 cm beukenhout, beetje buigzaam, kern van zeewier
    Laat je weten of ik de rol heb? Als je extra info hebt vraag je het maar in een gb

[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 13:33 ]

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Rol: Meisje ( maakt niet uit welke school)
    Volledige naam: Elise Rose Dreams
    Beste spreuk:Expecto Patronum ( een eenhoorn)

Aandenken Voor beroeps is dit een speciaal sieraad, dit maakt ze krachtiger, maar als ze het verliezen zijn ze "Normaal":

Familie: Ze is enigst kind en woont bij haar moeder, Lila in een grote villa in Ierland. Haar vader is in een toverdeul om gekomen.
    Extra: Elise is verliefd op een jongen van haar school, Sean. Haar toverstok: 29,5 cm, essenhout met drankenbloed.

XOxoxo Hoop dat je er wat aan hebt

[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 13:28 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 16 juni 2012 - 13:24 ]

"There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

Amused schreef:
    Rol: Vrouwelijke tribuut District 6
    Volledige naam: Cascada (Cassie) Lingert waterval in het Catalaans
    Leeftijd: 15 jaar
    Beste spreuk: Confundo & Aguamenti

Cassie is smal gebouwd,ze is 1.57 m en vindt zichzelf klein. Ze heeft lichtblond haar en bruine ogen.
    Aandenken: Dit armbandje heeft ze van haar beste vriendin, Jolène, gekregen. Het is een vriendschaparmbandje dat ze al heel lang hebben.
    Familie: Haar vader, Fernand Lingert is een dreuzel. Hij is al 23 jaar met zijn vrouw, Odette getrouwd. Samen hebben ze 2 kinderen, Cascada en haar 19-jarige broer Chase. Chase is een van de mooiste jongens uit hun school/district en heeft dan ook veel aanbidsters. Hij flirt heel veel met meisjes, maar kan er niet tegen als jongens met zijn zusje flirten en hij beschermt haar daarom heel goed.
    Extra: Cassie is een stil meisje, dat als ze nieuwe mensen leert kennen heel verlegen is. Na een tijdje bloeit ze open en dan is ze goedlachs en vriendelijk.

Laat je weten of ik de rol heb? Als je extra info hebt vraag je het maar in een gb

Chase is cute.

help

-.- Wil ik er net aan beginnen, moet ik eten. Ciao!

help

Rol: District 7, onbekende school, vrouw.
    Volledige naam: Quirina Maria Merlin
    Leeftijd: 16
    Beste spreuk: Expecto Patronum / crucio
    Uiterlijk Geen bekende personen!: Bruin lang stijl haar met soms slag erin, bruine kille ogen, klein maar dun.
    Aandenken Voor beroeps is dit een speciaal sieraad, dit maakt ze krachtiger, maar als ze het verliezen zijn ze "Normaal": Tatoeage van een zwarte roos.
    Familie: Onbekend
    Extra: Ze is een heel lief en onzeker meisje van binnen, maar heeft alles weggepropt, al haar gevoelens. Waardoor ze kil en emotieloos lijkt.

Foto aub?(:

Ik vul meisje 11 even in(:

Rol: Meisjes tribuut 11. Rodeway.
    Volledige naam: Kiana Fasana Toda.
    Puurbloed/Halfbloed/Modderbloed: Mudblood.
    Leeftijd vijftien.
    Beste spreuk: Amnesia.

Aandenken; Voor beroeps is dit een speciaal sieraad, dit maakt ze krachtiger, maar als ze het verliezen zijn ze "Normaal":
    Dit aandenken heeft Kiana van haar ouders gekregen. Haar ouders geloven dat ze haar geluk zullen geven.
    Familie: Ze heeft muggle ouders. Sandra (40) en Kell (43). Verder is ze enigskind.
    Extra: Toverstok; Zomereik - Een toverstok voor goede en slechte tijden, als een loyale vriend voor zover de eigenaar dat verdient. Stokken van zomereik vereisen eigenaars met kracht, moed en trouw. Minder bekend is de neiging van eigenaars van deze stokken naar een krachtige intuïtie en veelal affiniteit met de magie van de natuur, met de wezens en planten die nodig zijn in de toverwereld, voor zowel magie als plezier. De zomereik staat van de winter tot de zomer ook bekend als de "Koning van het Bos" en zijn hout zou ook alleen tijdens die periode moeten worden verzameld. Hulst wordt de nieuwe Koning zodra de dagen weer korter worden en dus zou hulst alleen moeten worden verzameld in het najaar. Geloofd wordt dat deze scheiding aan de voet staat van een oud gezegde: "Als zijn stok van eik is en de hare van hulst, dan is een huwelijk compleet flauwekul". Dit gezegde slaat echter nergens op. Er wordt gezegd dat de toverstok van Merlijn van zomereik is gemaakt, hoewel zijn graf nooit gevonden is, waardoor dit niet kan worden bewezen.