Die wil ik
En als ik ooit eens in de winkel geraak ga ik ook die nemen. Maar momenteel zit ik zonder, want de mijne heeft een wasmachinebeurt niet overleeft...
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
This one,
hij is nog erger dan en Blackberry vind ik. Stom kloteding. Ik ga binnenkort en nieuwe kopen, geen idee welk.
Is ook zo, ik had eerst een Blackberry en die was veeeeeeel beter dan deze kutsamsung. Maar ik heb jammer genoeg nu even geen geld om een nieuwe telefoon te kopen. :c
A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.
Shellshock schreef:
(...) Bij mij was de batterij al na 2 maanden kapot :') en hij liep altijd vast haha.
Haha, dan kan ik wel begrijpen dat je het een rotding vind. Mijn batterij doet het nog steeds en heb hem nu 2 jaar en vastlopen heeft ie naar wat ik me herinner ook nog nooit gedaan xd
Ik ruil altijd door met mobieltjes. Ik had eerst die van mijn tante maar die mocht een nieuwe kiezen dus heb ik die ik van mijn tante had gekregen aan mijn zusje gegeven en nu heb ik dus weer een oude van mijn tante, duidelijk he? Nu heb ik dus deze om precies te zijn;