• Hoi Hoi ^^
    Dit deel is voor de mensjes die al mee doen aan mijn quiz =D [Wil je weten wat de bedoeling is dan moet je maar es een kijkje gaan nemen op: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=13326]

    ~Schrijfvolgorde~
    - °1° Hoofdrol Muriel [DeadPrincess]
    - °2° BF hoofdrol Destiny [PinkDealer]
    - °4° BF Bill Elle [BiLlSMuRf]
    - °3° Bill [LOLLIPOPx]
    - °5° Vriendin Georg Hope [KiMxGeOrG]
    - °6° Tom [SecretScene]

    [Heb ik gekozen zodat het wat makkelijker zou zijn om te volgen niet? ^^]

    ~Quiz~
    Lost Your Best Friends, By Killing Their Best Friend°
    Deze quiz gaat over een meisje, Muriel, die beste vrienden is met Tokio Hotel en meer in het Bijzonder met Tom & Bill. Op een dag gebeurd er iets ernstig, ze vermoord Georg, zonder eigenlijk helemaal te beseffen dat zij die moord heeft gepleegd. Ze herinnert zich er niets meer van. Daardoor verliest ze Tom & Bill en de controle over zichzelf. Ze hongert zich uit, snijdt zichzelf en sluit zich af tegenover haar vriendinnen en de buitenwereld. Ze doet er alles aan om Tom & Bill hun aandacht te trekken en wil hun terug anders heeft het voor haar geen zin meer om te leven...
    xx.lizz


    What you see, is what you get.

    Even over de schrijfvolgorden, he
    er staat 1,,3,,2,,4
    Ben ik nu als 2de of als 3de?! aangezien er voor mij 2 staat,, maar ik de 3de in de rij ben?!


    Dunno ><

    Oja,, sorry.. maar weet geen titel,, aanghezien ik niet egt weet waar het verhaal over gaat ;)


    Dunno ><

    Even over de schrijfvolgorden, he
    er staat 1,,3,,2,,4
    Ben ik nu als 2de of als 3de?! aangezien er voor mij 2 staat,, maar ik de 3de in de rij ben?!


    Ik heb het nog aangepast, jij bent 4e's [het getal voor de namen wil zeggen welke je bent]
    Dat moeten we eigenlijk ook nog bespreken, waarover het moet gaan! Enige ideeën, gelieve die via een persoonlijk bericht door te sturen ^^
    xx


    What you see, is what you get.

    Nee, ik heb nog geen flouw idee,, zowel Suur ik het je ;)


    Dunno ><

    Hej!
    Nou over de titel..
    Wat is de verhaallijn eigenlyk?
    Want als di er is kunnen we makkelijker een titel vinden. ;)


    we've only said goodbye with words

    Hej!
    Nou over de titel..
    Wat is de verhaallijn eigenlyk?
    Want als di er is kunnen we makkelijker een titel vinden. ;)

    Geef ideetjes! Die heb ik nodig! ^^
    Dus snel snel snel! =D
    xx


    What you see, is what you get.

    Euuh,

    over een meisje (jij dus DeadPrincess) geen goed leven lijdt. Problemen thuis, school. Gepest. En de éníge die voor je opkomen is/zijn (kweetniet of je nog meer bf's hebt in de serie) zijn je vriendin/nen (Ik dus, PinkDealer. Of andere mensen.) Je wordt gepest op school om je styl en je vind de school maar racitisch. Je snijd jezelf .(Goh, denkt Lizz dan. Dat ik zoiets doe!)
    En je ontmoet Bill met een uitwisselingsleerlingdinges met Bill als jou student. Ik heb natuurlijk Tom (A) ^-^. Je ex wil je terug en valt je lastig en noem maar op.

    Zo goed?


    we've only said goodbye with words

    Uuh, Sgattje,, je moet me naam ff veranderen ;)
    Ik was eerst BiLlPRinCeSs,, maar nu dus BiLlSMuRf ;)


    Dunno ><

    Uuh, Sgattje,, je moet me naam ff veranderen ;)
    Ik was eerst BiLlPRinCeSs,, maar nu dus BiLlSMuRf ;)

    Ooh, I'm very sorry sgatt! doe ik nu meteen ^^


    What you see, is what you get.

    Leuke verhaal + titel! Ennuh meid, je wil Billy en Tommy wel terug winnen he, maare ik krijg wel iets mej Tom toch?


    we've only said goodbye with words