• Lexy Bento is de 21-jarige dochter van Paulo Bento, coach van het Portugese elftal. Ze was ooit nar Frankrijk verhuisd voor haar grote droom, een beroemd model worden. En het is haar gelukt. Maar nu gaat ze weer terug naar huis, in Portugal. En daar ontmoet ze hem.. Cristiano Ronaldo, speler in het elftal van haar vader..


    Beetje vaag, ik weet het ;$

    Nu heb ik wel een paar kleine rolletjes nodig..

    Beste vriendin Lexy
    Normale vrienden Lexy
    Moeder Lexy
    Paar vrienden Cristiano (Zitten ook in het elftal)

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    xoxo

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 19:03 ]


    El Diablo.

    Beste vriendin Rosalia

    Volledige naam: Britney Angelica Álvares
    Leeftijd: 22 jaar
    Karakter: Britney is een lieve meid die graag mensen en dieren helpt. Soms kan ze wat doorslaan in haar bezorgdheid maar ze bedoelt het altijd goed. Ze is iemand die goed kan luisteren naar je verhalen en je altijd de juiste raad weet te geven. Britney houd van droge en sarcastische humor maar is er nooit op uit om iemand te kwetsen en houd daar dus ook rekening mee. Ze is snel jaloers en kan ook af en toe ook hele koppige antwoorden geven. Ze volgt graag haar eigen weg op haar eigen manier en lost het liefst haar eigen problemen zelf op.
    Uiterlijk:




    Britney heeft een lichtgetinte huid die in de zomer vaak nog bruiner word dan dat die al is. Ze heeft donkerbruine ogen die vaak worden aangezien als zwart. Ze is volslank en is daar blij mee: ze hoeft er van zichzelf niet bij te lopen als de slankste van de wereld. Britney heeft een rond gezicht met volle lippen die vaak in een ondeugende glimlach staan. Britney is best klein voor haar leeftijd maar lijkt langer door haar lange benen.
    Extra: Britney werkt in een opvangcentrum voor gewonde en zwerf dieren.

    ( Meisje op de foto is Beyoncé )

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 13:35 ]

    Dankje ^^


    El Diablo.

    Sorry ik heb echt een schijthekel aan Ronaldo dus deze sla ik even over.


    ars moriendi

    Story


    El Diablo.

    Speler Portugal.
    Volledige naam: Fábio Alexandre da Silva Coentrão. Hij wordt altijd Fábio genoemd.
    Leeftijd: Fábio is vierentwintig jaar oud en verjaart op 11 Maart.
    Karakter: Fábio wordt altijd omgeschreven als rustig en iemand die vooral op de achtergrond blijft. Hij is best wel verlegen en heeft nooit echt de behoefte om erg op te vallen. Fábio is erg vriendelijk en lief opgesteld, vooral tegenover zijn vrienden, familie en teamgenoten. Hij kan echter heel anders zijn tegenover het team tegen wie hij moet spelen, omdat hij altijd erg de drang heeft om te winnen.
    Uiterlijk:



    Fábio Coentrão.
    Extra: Fábio speelt net zoals Cristiano in het elftal van Portugal, maar ook bij Real Madrid.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij komt er ook in!


    El Diablo.

    CarrotCurls schreef:
    Hij komt er ook in!


    Yeah. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik doe straks een poging! x


    Tell me about it, stud.

    Santos schreef:
    Speler Portugal.
    Volledige naam: Fábio Alexandre da Silva Coentrão. Hij wordt altijd Fábio genoemd.
    Leeftijd: Fábio is vierentwintig jaar oud en verjaart op 11 Maart.
    Karakter: Fábio wordt altijd omgeschreven als rustig en iemand die vooral op de achtergrond blijft. Hij is best wel verlegen en heeft nooit echt de behoefte om erg op te vallen. Fábio is erg vriendelijk en lief opgesteld, vooral tegenover zijn vrienden, familie en teamgenoten. Hij kan echter heel anders zijn tegenover het team tegen wie hij moet spelen, omdat hij altijd erg de drang heeft om te winnen.
    Uiterlijk:



    Fábio Coentrão.
    Extra: Fábio speelt net zoals Cristiano in het elftal van Portugal, maar ook bij Real Madrid.


    Hij heeft zo'n leuk haar!_O_


    There is nothing more badass than being yourself

    Rol: Moeder van Lexy
    Volledige naam: Alessandra Carla Bento
    Leeftijd: Alessandra is 43 jaar.
    Karakter: Alessandra is een vrijgevochten, emanciperende vrouw. Ze is een feministe en komt graag voor haarzelf en andere vrouwen op. Ze is er erg trots op om een vrouw te zijn.
    Ze wilt dan ook niet het type voetbalvrouw worden, dat alleen maar klaar staat voor haar man. Ze wilt ook graag haar eigen ding doen. Ze heeft er dan ook niet veel problemen mee dat Paulo zovaak weg is. Zo kan ze ook lekker haar eigen gangetje gaan.
    Alessandra heeft soms een iets te grote mond en zegt soms dingen die ze beter niet kon zeggen. Ze wil altijd het laatste weerwoord hebben en laat een ander haar niet beledigen. Dat is haar zwakte. Wanneer iemand een beledigende opmerking maakt, zou ze het gewoon moeten negeren, maar in plaats daarvan gaat Alessandra er altijd tegenin.
    Uiterlijk:



    Sofia Vergara
    Alessandra is wel wat je kan noemen, een mooie vrouw. Ze heeft het figuur, waar elke vrouw, en zeker van boven de 40, van droomt. Ze is slank, maar heeft toch vrouwelijke vormen. Haar huid is een beetje getint, maar niet te erg. In de zon wordt Alessandra nooit bruin, dus bruiner dan dit wordt ze eigenlijk niet. Alessandra is heel verzorgt. Haar haar zit altijd perfect en ze heeft altijd een mooi make-upje op. Alessandra draagt vaak wulpse kleren, die haar figuur benadrukken. Daarbij draagt ze altijd hakken, ze kan gewoon geen dag de deur uit op platte schoenen. De hakken zijn haar handelsmerk.
    Al met al ziet Alessandra er jonger uit dan dat ze is en zal je haar geen 43 geven.
    Extra: Alessandra houdt van een jetset-leventje. Champagne, limousines, haute couture kleding en beroemde vrienden ; het is allemaal dagelijkse kost voor Alessandra. Eigenlijk kan ze niet zonder. Hoewel ze uit een doodgewoon, burgelijk gezin komt, met een normaal inkomen, moet ze er niet meer aan denken om dit leventje op te geven.
    Daarnaast is Alessandra ook een groot voetballiefhebber. Ze kent alle regels, spelers, teams uit haar hoofd. Veel mensen zouden het niet zeggen, maar Alessandra vindt het zelfs leuk om zelf eens een balletje te trappen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 18:39 ]


    Tell me about it, stud.

    Perfect!
    Weet wel dat het verhaal word geschreven op fanfic.nl :p
    Link staat al ergens hierboven!


    El Diablo.

    Kan je nog wat rollen gebruiken? (: Ik lees je verhaal, maar kan geen reacties achterlaten, want ik heb geen account op Fanfic.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga niets invullen want daar suck ik in, but I would like a warning when you start.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    Ik ga niets invullen want daar suck ik in, but I would like a warning when you start.


    Story


    El Diablo.

    Volledige naam: Luca Annabella Viènna Rodriguez. Ze wordt altijd aangesproken met Luca en kent geen bijnamen.
    Leeftijd: Luca is nu drieëntwintig jaar oud en verjaart op 3 Oktober.
    Karakter: Vul ik zo in. (:
    Uiterlijk:


    Naya Rivera.


    Big girls cry when their hearts are breaking