• Ik wil al een tijdje wat anders met mijn haar. Ik heb al wat in gedachten, maar ik weet niet of dat wel een goed idee is.

    Ik dacht eraan om mijn haar lichter te verven, maar dan ook veel lichter en het donkere onderaan te houden.

    Nu is mijn vraag aan jullie, is dat een goed idee (zal het mij staan?)

    Dit ben ik:


    26 - 02 - '16

    Je hebt redelijk dikke en donkere wenkbrauwen, dan zou ik die epileren. Dan is het wel mooi. Ik had altijd precies hetzelfde, dan met platina-blond haar. Ik vond het altijd heel mooi.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je hebt redelijk dikke en donkere wenkbrauwen, dan zou ik die epileren. Dan is het wel mooi. Ik had altijd precies hetzelfde, dan met platina-blond haar. Ik vond het altijd heel mooi.


    Hoe moet ik epileren? Ik heb echt geen flauw idee hoe dat moet


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    (...)

    Hoe moet ik epileren? Ik heb echt geen flauw idee hoe dat moet


    Met een pincetje wat haren van de onderkant weghalen. Niet van de bovenkant, dan krijg je rare wenkbrauwen haha. Maar zoveel hoeft het niet, gewoon een klein beetje, dan valt het gewoon minder op.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Met een pincetje wat haren van de onderkant weghalen. Niet van de bovenkant, dan krijg je rare wenkbrauwen haha. Maar zoveel hoeft het niet, gewoon een klein beetje, dan valt het gewoon minder op.


    Thank you :3


    26 - 02 - '16