• Mijn klas heeft de geniale uitvinding van een klasgroep op fb te hebben, waar vragen gesteld kunnen worden.
    Als ontspanning tussen het leren door, lees ik dus de vragen die er massaal gesteld worden tijdens de examens. Enkele minuten geleden, dacht ik toch wel heel even dat het erg gesteld was.


    A: "Latijn, kan iemand mij zeggen wa da van invitation au voyage is? zo van Baudelaire?"
    B: "Volgens mij bedoelt die dat verhaal van Robinson, alhoewel dat de titel niet hetzelfde is :/"

    Om er dan nog even bij te vertellen dat de leerkracht honderd keer heeft verteld dat we dat gedicht laten vallen, en we hebben vijf keer de vervangende tekst over Robinson Crusoe gelezen.
    Die vraag werd trouwens de afgelopen 2 uur op die facebookpagina 3 keer gesteld.

    Ligt het dan aan mij, of is iedereen gewoon dom? Ik bedoel, als je in het 5de jaar Latijn zit, in een Moderne Talen-richting, is het dan niet normaal een beetje gezond verstand te hebben?

    Enfin, hebben jullie ook zulke slimme mensen in de klas?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 14:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Miam schreef:
    Maar dan gewoon dat antwoord al :')

    "Ze zal dat gewoon bedoelen, maar een andere titel hebben opgeschreven."


    Of onlangs was er een derdejaars die aan de leerkracht vroeg of Hitler de eerste of tweede Wereldoorlog was :')


    Bij ons was een schoolexamenvraag; "In mei zijn er twee dagen die te maken hebben met de oorlog, noem deze twee dagen en de datums en vertel wat er gebeurd." Antwoorden waren 4 en 5 mei, dodenherdenking en bevrijdingsdag en meer dan de helft had het fout. (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Een heleboel mensen wisten niet waar NAVO voor stond en dat was een vraag in ons Nederlands pw
    Nationale Atlantische Verdrags Organisatie dacht ik dat het was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wij hebben ook redelijk wat mensen in de klas die ook zulke vragen stellen. Ik negeer ze gewoon :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Parcifal schreef:
    (...)
    Die laatste is wel heel ernstig :c


    Er was eens op Q-Music (Belgische) dat er een vraag gesteld werd en dan kon je zo'n geldprijs winnen. Een man van in de 40 schat ik, wist niet in welk jaar de 2de wereldoorlog begon en eindigde. FML

    Hihi, onze klas heeft ook het geniale idee gehad om een facebook groep te maken. Gisteren voor ons examen chemie en godsdienst was het er druk, maar vandaag is er nog meer 1 vraag gesteld over Engels. (:


    Let the Night embrace you

    Tragically schreef:
    Die mensen letten dus duidelijk niet op. Niet iedereen zal het een interessant vak vinden.

    En daar erger ik me dan echt verschrikkelijk aan :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Trouwens, er was laatst iemand die ineens tijdens Algemene Natuurwetenschappen de opmerking maakte:
    'O, dus de aarde draait om de zon en de maan om de aarde!'
    Héél de klas had echt zoiets van: *FACEPALM*

    Of was er zo'n meisje dat iets later in de les was gekomen en telkens de vraag stelde waarvan de leraar het net had uitgelegd. Ja, let dan gewoon op. >.<


    Deep inside, I've never felt alive



    Dat gevoel heb ik elke dag in mijn klas.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:



    Dat gevoel heb ik elke dag in mijn klas.


    comfort in c h a o s

    Geen idee wat dat inhoud maar ik neem aan dat het falend is als je zo bent. Dus dan kan ik met gemak zeggen dat ik ook van die slimme kinderen in de klas had. haha (:


    Believe in yourself.