• Justin Bieber - As Long As You Love Me !<3 It's beautifull!

    Ohgod, het is toch geen cover van de BSB toch?


    Your make-up is terrible

    Fijn voor je.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zit er weer een walvis in zoals in dat vorige nummer van hem of is hij dit keer voor een ander zeedier gegaan?


    ars moriendi

    Ik hou niet van Justin Bieber, maar ik snap niet dat iedereen hier negatieve reacties gaat neerzetten. :')
    Ten eerste staat dit topic bij Justin Bieber en ten tweede, ik ga toch ook niet jullie muzieksmaak belachelijk maken?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:19 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Bluejay schreef:
    Ik hou niet van Justin Bieber, maar ik snap niet dat iedereen hier negatieve reacties gaat neerzetten. :')
    Ten eerste staat dit topic bij Justin Bieber en ten tweede, ik ga toch ook niet jullie muzieksmaak belachelijk maken?


    Indd :O

    Bluejay schreef:
    Ik hou niet van Justin Bieber, maar ik snap niet dat iedereen hier negatieve reacties gaat neerzetten. :')
    Ten eerste staat dit topic bij Justin Bieber en ten tweede, ik ga toch ook niet jullie muzieksmaak belachelijk maken?


    Ik vraag alleen of het een cover van de Backstreetboys is, daar geeft ze geeneens antwoord op.


    Your make-up is terrible

    "As Long As You Love Me" ?
    Backstreet Boys, toch?


    Not all those who wander are lost.

    Bluejay schreef:
    Ik hou niet van Justin Bieber, maar ik snap niet dat iedereen hier negatieve reacties gaat neerzetten. :')
    Ten eerste staat dit topic bij Justin Bieber en ten tweede, ik ga toch ook niet jullie muzieksmaak belachelijk maken?

    Dan moet je zo'n topic niet openen. Het staat dan wel bij de Justin Bieber sectie, dat wil niet zeggen dat andere mensen er niet op mogen reageren.


    ars moriendi

    Waarom coveren mensen tegenwoordig toch alles?
    En nee, dit is niet alleen JB, maar tegenwoordig worden veel nummers gecoverd of stukken ervan.


    Food.

    Assassin schreef:
    Ohgod, het is toch geen cover van de BSB toch?


    Daar zat ik ookal aan te denken.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vraag alleen of het een cover van de Backstreetboys is, daar geeft ze geeneens antwoord op.


    Ik had het ook niet over jou ;)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.