• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Als je kan raden wat er nog magisch is, gebruik ik het misschien wel."
    Ik giechel even en kreun wanneer zijn handen over mijn lichaam naar mijn onderbuik glijden, en weer naar boven.
    "Mijn handen?" fluister ik.
    Kriebelend laat ik mijn handen over zijn bovenlichaam zweven, zijn huid strelend, en onder zijn shirt verdwijnen. Behendig trek ik het over zijn hoofd, en laat mijn handen afdwalen naar zijn broeksrand. Grijnzend kijk ik hem aan en breng mijn gezicht dichter bij het zijne, om mijn lippen net niet op de zijne te plaatsen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Mijn handen?" fluistert ze.
    Ik lach zachtjes als ze de lichaamsdelen in kwestie over mijn lijf laat glijden. Ik steek gewillig mijn armen omhoog als ze mijn shirt uit trekt, zodat het wat makkelijker gaat.
    Als ze me kust-maar-net-niet, druk ik resoluut zelf mijn lippen op de hare. Ik grinnik er tegenaan en bijt zachtjes op haar onderlip.
    "Niet wat ik in gedachten had, maar als je wilt laat ik je die ook wel eens ervaren," zeg ik met een mysterieus lachje.
    Veel moeite zou het me vast niet kosten, haar te laten doen wat ik wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Lachend kus ik hem terug en kreun even wanneer hij op mijn lip bijt.
    "Niet wat ik in gedachten had, maar als je wilt laat ik je die ook wel eens ervaren."
    "Ik mijn eigen handen ervaren?" fluister ik zacht.
    Behendig maak ik zijn broeksknop los, en laat mijn handen even over zijn boxer glijden.
    "Ik dacht het niet."
    Grijnzend kijk ik hem aan en druk passioneel mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik mijn eigen handen ervaren? Ik dacht het niet."
    Ik ontvang met plezier een passionele kus en beantwoord hem met evenveel vuur. Mijn handen glijden op en neer over haar bovenlichaam, plagerig ontwijk ik dit keer met opzet haar borsten.
    "Niet?" fluister ik. "Jammer," voeg ik er met een beloftevolle grijns aan toe. Ik bijt zachtjes op haar onderlip en trek er even aan. Ondertussen merk ik dat ze mijn broek ook al open heeft gekregen.
    "Ik dacht trouwens dat ik je een massage zou geven?" grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Niet? Jammer. Ik dacht trouwens dat ik je een massage zou geven?"
    "Waarom is dat jammer?"
    Grijnzend kijk ik hem aan.
    "En als jij me liever een massage geeft, mij ook goed, hoor."
    Ik trek mijn handen weer terug en kijk hem onschuldig aan. Ik lach eens lief en druk kleine kusjes op zijn lippen.
    "Dat is zo eens iets anders dan dat jij gewoon de leiding krijgt, niet?"
    Ik grinnik en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Op die eerste vraag antwoord ik alleen door ondeugend te lachen. Geamuseerd kijk ik haar aan als ze haar handen van me af haalt. Ik glimlach tegen haar lippen aan terwijl ze me kleine kusjes geeft.
    "Dat is zo eens iets anders dan dat jij gewoon de leiding krijgt, niet?"
    Ik lach zachtjes en streel haar borsten met mijn vingertoppen.
    "Als ik die wil, dan neem ik die gewoon hoor," fluister ik terwijl ik me terug dichter naar haar toe buig. Ik druk een kusje op haar lippen en verplaats mijn mond langs haar kaaklijn naar haar hals. Daar zuig ik zachtjes op een stukje huid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Als ik die wil, dan neem ik die gewoon hoor."
    Ik kreun even en breng mijn lippen naar zijn oor. Ik sabbel even op zijn oorlel.
    "Neem ze dan maar," fluister ik zacht.
    Ondeuged kijk ik hem aan.
    "Ik wil je," zeg ik zacht, half smekend.
    Ik laat mijn handen weer over zijn lichaam glijden en kijk hem opgewonden aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Neem ze dan maar. Ik wil je."
    Haar toon doet me bij beide zinnen huiveren. Ik zucht even als haar handen over mijn lichaam glijden, maar besluit haar nog even te tergen.
    "Oh, maar je hebt me toch al?" fluister ik geamuseerd.
    Ik druk mijn lippen plagerig op de hare terwijl ik tussen haar benen ga liggen. Ik druk mijn kruis even tegen het hare en bijt zachtjes op haar onderlip. Mijn handen glijden langs haar zij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh, maar je hebt me toch al?"
    Ik kreun wanneer ik zijn kruis tegen het mijne voel drukken en zuig even op zijn bovenlip. Mijn ene hand ligt in zijn hals, terwijl de andere kriebelt rond de rand van zijn broek.
    "Ik wil dat je me neukt, Trey," fluister ik hees en kijk hem opgewonden aan.
    Ik grijns lichtjes en druk mijn lippen passievol op de zijne. Subtiel druk ik mijn lichaam weer dichter tegen het zijne. De hormonen razen door mijn lichaam en maken me weer helemaal gek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik wil dat je me neukt, Trey."
    Ik grinnik zachtjes en lik even over haar lippen als ze me kust. Ik laat een arm om haar lichaam glijden als ze het tegen me aan drukt. De andere hand laat ik door haar haren glijden.
    "Gaat moeilijk met een broek aan, vind je niet?"
    Ik leg haar zachtjes terug neer op bed en trek haar slipje uit terwijl ik haar opgewonden aan kijk. Vervolgens speel ik ook mijn eigen broek en boxershort uit. Dan trek ik haar tegen me aan en druk mijn lippen stevig op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Gaat moeilijk met een broek aan, vind je niet?"
    Lipbijtend knik ik en grinnik even. Ik til mijn heupen wat op, zodat hij mijn slipje beter uitkrijgt, en kijk toe hoe hij zelf de laatste kledingstukken uittrekt.
    "Dat probleem heb je zelf al opgelost, zie ik."
    Ik grinnik even en leg een arm om zijn hals om hem passioneel terug te kussen. Mijn vrije hand breng ik even tussen mijn benen, en stimuleer mezelf even tot ik opgewonden genoeg ben, en laat hem langzaam in me glijden. Een kreun verlaat mijn lippen, en genietend sluit ik mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik vraag me even af wat ze van plan is, als ik haar hand tussen ons in voel. Al snel wordt het me duidelijk, en het idee ervan vind ik zo opwindend dat mijn kleine vriend meteen paraat staat. Maar goed ook, gezien ik niet veel later voel hoe ik in haar glijd.
    Ik zet mijn lippen in Fedea's hals en kreun even. Je kan niet echt zeggen dat ik nu de leiding heb, maar op dit moment spijt me dat helemaal niet. In tegendeel, Fedea mag dit vaker doen. Ik beweeg mijn heupen terwijl ik kusjes in haar hals zet.
    "Ik dacht dat je je eigen handen niet wilde ervaren?" fluister ik wat hees tegen haar huid aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Kleine kreuntjes ontsnappen mijn lippen bij de combinatie van zijn heupen die bewegen tegen mijn lichaam aan, en zijn lippen die zich in mijn hals bevinden.
    "Ik dacht dat je je eigen handen niet wilde ervaren?"
    Giechelend sluit ik mijn ogen en zucht even goedkeurend.
    "Het doel heiligt de middelen," fluister ik hees.
    Grijnzend neem ik zijn gezicht in mijn handen en druk liefdevol mijn lippen op de zijne.
    "En ik dacht wel dat je dat ergens fijn zou vinden."
    Mijn tong streelt even over zijn lippen, en ik kijk hem speels aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Het doel heiligt de middelen. En ik dacht wel dat je dat ergens fijn zou vinden."
    Ik lach zachtjes en open mijn mond een stukje als ze over mijn lippen likt. Plagerig deins ik achteruit.
    "Niemand kent me zoals jij," grinnik ik.
    In plaats van haar op de mond te kussen, zet ik mijn lippen in haar hals en ga verder waar ik gebleven was. Na een tijdje op haar huid gezogen te hebben, kijk ik trots naar het plekje dat er ontstaan is. Ik zet mijn weg verder naar beneden in. Ik hou halt bij haar borsten en laat mijn tong even om haar tepel cirkelen voor ik er zachtjes even op zuig. Passioneel druk ik mijn lippen weer op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Niemand kent me zoals jij."
    Grinnikend kus ik hem terug. Ik bijt op mijn lip wanneer hij zijn lippen weer in mijn hals zet, en op mijn huid zuigt, maar wanneer ik zijn lippen op mijn borst voel, ontsnapt er weer een kreun van mijn lippen.
    Ik zak iets onderuit, leg mijn benen om zijn middel en trek hem dichter tegen me aan. Vurig kus ik hem terug, en klamp me aan hem vast.
    "Ik hou van je," fluister ik opgewonden.
    Ik druk kleine kusjes op zijn lippen en beweeg mijn heupen mee op zijn ritme.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.