Het Billy Talent concert in Melkweg woensdag . Wou dit topic eigenlijk gister maken, maar m'n internet was de hele dag aan het kloten.
Billy Talent is echt mijn favoriete band en ik wou ze al heel lang super graag zien, maar ik mocht nooit. En toen gaf mijn vader me een ticket cadeau, gewoon, zomaar 8D. Met hem en de buren ging ik naar Amsterdam. Ik en mijn buurmeisje gingen beneden, de rest boven. Op magische wijze wisten ik en Tessa ons een weg door het publiek te banen, we stonden bijna vooraan 8D. Bijna, net niet dus, en in het midden > Moshpit area. De band was nog niet eens met het eerste nummer begonnen of we werden al alle kanten op geslingerd x]. Tessa zit onder de blauwe plekken, ik kon steeds op tijd weg duiken . Er was ook een vetzak die ging stagediven, kwam boven op m'n kop terecht want ik zat niet op te letten x'D. 't Was echt suuuper warm, maar wel ontzettend leuk. Ik ben zo blij dat ik ze eindelijk gezien heb, echt super. Ze zijn nu weer terug in Canada en werken aan hun vierde album. Can't waaait x_x
Deze had m'n vader genomen
O, ze filmden trouwens ook de clip voor hun nieuwe nummer die dag 8D. De kans is redelijk groot dat ik erin zit. Ergens verstopt tussen de honderden andere fans weliswaar, maar alsnog 8D.
Welke band wil jij nog heel graag zien/ heb je na lang wachten eindelijk kunnen zien?
i put the fun in funeral